-ja sam



-idem u školu Sveti Matej
-7.c razred
-13 godina

Image and video hosting by TinyPic

- GLAZBU
-Dečke
-Čokoladu
-Zabawu
-Obitelj
-Bf-e
-Životinje...i društvo
-Starke
- TWILIGHTTTT!!! <3 =D

Image and video hosting by TinyPic

- POSEBNO KAD ME NETKO KOPIRA!!!!
-neke kukce
-Razmažene lažljive osobe
(znam na koje mislim=)
-Testove i ispitivanje
-Nekad školu
-i još par stvarčica.....

SlušaM:

- AvriL
- BijelO DugmE
- CrvenA JabukA
- ValentinO
- PomalO CascadU
- A NekaD PadnE i ColoniA
- I još puno tog, al najviše ovo...=)))

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Jedna preslatka glumica
Mimosa Campironi

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



OVA JE ZA DORIS ;)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us















< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Pisem o mom malom
fancy šmensi životu.....
hehehehe...

Image and video hosting by TinyPic

UžIvAjTe


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Moj mačak, Miki

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo mi je savršena slika i jedan od
zaštitnih znakova...=)))

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

UŽIVAJTE!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic


OVO JE RPEDOBRA IGRICA


























nedjelja, 29.06.2008.

Vrijeme je za...? Post...


Pozz ljudi...ja vam pišem kasno navečer...Ovaj mi je vikend bio....ssuuppeerr.....
Išla sam na more....puuno...ali me roditelji ne puste da idem s frendicama...uvjek im nešto "iskrsne"....
ma razumijem ih....ove tragedije poginule neoprezne djece i mene su bacile na razmišljanje...
hah =)
Bilo je lijepo....danas sam se rasula o stijenu...pa sam malo nogu raskrvarila...ali maaalo...na moru,
Pa sam išla van iz mora i stala sam na ježa....ne, nije nimalo ugodno! blabla
Pa sam išla kući...većinom se provodim...hah!
Brzo idem na Brač, na Bol, pa uživam.
A tko će sutra u školuuu...headbang
Taman se čovjek nauči spavati do 10 ujutro i onda ... paf!
Diži se u 7! Uglavnom...
to bi bilo to....za sada, a ako se sjetim nečega, ili ću dodat u ovaj post...ili u novi!
pussa...kiss
i pozz! mahwave
Od KikI BomBOna...cerek




| CoMeNtIrAj (104) | PriNtAj | # |

nedjelja, 22.06.2008.

Novi post...o ljetu

A evvvo nas! Ljeto je počelo, lje(t)na kupanja, ljetne ljubavi...sladoledi...
aaaahhhh fino
Sada sam završila 6 razr...i sad ću u 7....joj...7 c...možda i popravimo ugled...heh bang
Pa ewo praznici su već počeli...nakon proslave u razredu, razmišljala sam jer sam tužna jer nema više druženja po školi sljedećih 2 i pol mj....namcor...
Ali nema ni učenja!!!partynaughty
a kako mora biti osmašima...oni idu ća od svog društva u proteklih 8 godina...
I ja sam si nabavila plastični bazen pa se sad svaki dan brćkam kad nesmijem na more...još...
aaallliii...za tjedan dana ću moći...hehe
Sada sam bila vani sa frendicama i igrala odbojku..uno...a šta ne!
Nisam vam dugo komala jer mi je internet bio u kvaru....ccc....
A ništa se posebno nije događalo, sve je bilo super osim glupe UTAKMICE u kojoj su nas turci dobili na guz!!!crypuknucublablaheadbangburninmadmad
JJJOOOOJJJJ...kako su se provukli...nakon našeg gola su odmah oni morali dati još 60 njih....
Baš nije fora...bilo mi je žao ne samo reprezentacije već i Bilića koji je skakutao po terenu kao zečić kada bi dali gol...I Srne koji je sa kompanijom plakao...jer su nas dobili na guz, kao i sve protekle utakmice! A dobro to je sve za ovaj postić....pozzek i sry što duže vrijeme nisam kommala! mahwave



| CoMeNtIrAj (130) | PriNtAj | # |

petak, 13.06.2008.

WOWWW

Evo nas sa izleta...bilo je supeeer!Čovječe..ja sam bila bolesna pa sam skoro ne išla na izlet...ali išla sam..hehe smijeh ...
Prvo smo se ukrcali u bus koji je bio dug metar i žilet...namcor
Pa smo dok smo putovali malo pjevali...hehe...Pa smo došli na odmaralište bale...haha lud
koje ime...tamo smo hranili mace i jeli sendviće i to...nakon toga smo išli u Pulu u akvarium...
Tamo je bilo morskih pasa/mačaka, raža...svega...
I onda smo busem do obale a sa brodicom do Brijuna...joj kako su nas valovi prskali..bilo je suuper (ja bi opppeeett) naughty
I tamo smo razgledavali...vau sat vremena vožnje u Titovom autu 5 000 kn...
ugl...Vidjeli smo i Kokija...onu papigu od Tita...nije pričao dok sam ja bila tamo... čula sam samo "kako" i "stvarno" jer mu je jedna cura rekla da lijepo pjeva a on je rekao "stvarno"?
hahaha nut
Pa bilo je super...staviti ću vam malo fotki...ako mi uspije...
Sada smo doma i tu razmišljam kako je zakon bilo i pišem vama post...nismo se kupali..samo neki do koljena...Vozili smo se vlakićem kroz safari...hihi...party
bilo je supperrr i ja bi opett
Na putu doma smo pjevali doviđenja njemačka..haha...smijeh
Pa uglavnom...to je to...
Pozzek i pussa................................. kiss

mahwave



| CoMeNtIrAj (81) | PriNtAj | # |

nedjelja, 08.06.2008.

Heeej ljudi...novi postich...

Pa, javljam vam se u nedjelju ujutro...sjedim tu u pidžami i pišem...
eeee namcor
Pa...da vam kažem da nisam baš preveliki fan od avril...da ne pomislite. vidi dizz pa ove je luda za Avril...eee ne! Nisam...
Nice su mi pjesme my happy ending, Sk8er boy i Complicated...
Fora je i pjesma od Cascade. Bad Boy...
Ima ih...pa preko vikenda nije bilo puno toga zanimljivoga...jučer sam išla sa još 4 frendice na sladoled u vtc...naughty
U školi prošli wikend nije bilo puno toga...U četvrtak smo pisali matišu a u petak hrvatski.
Kako je msn dooobar...obožavam visiti na njemu....ugf...thumbup
Saznala sam šta me jedna frendica puuuno ogovarala, a ja joj to nebih htjela nabiti u facu...
I tko će znat šta da radim...Šaljite prijedloge!!!hahaha smijeh
Nikad to nebih rekla za nju, uvjek je oko mene i super smo si a sada kao neka tempirana bomba...puknucu
jojojojojoooooooooojj
U četvrtak pišemo big test povjest, a u petak...hihihi
Izlet!!! Idemo na Brijune...biti će zakon...
UUUU jedva čekam ja već slavim...haha party
I tako... tnx svima na komachima...pokušavam sve to vratiti...hehe zujo
Naručila mi je frendica ovaj dizz i stavila....
EE da slučajno sam zbrisala prva tri posta...Pa ću vam pisati ovvvaaako duge postove da nadoknadim...
Pa ništa...pozzek svima i veeelika pussa
wavemah



| CoMeNtIrAj (164) | PriNtAj | # |

utorak, 03.06.2008.

novi post

kao i uvijek, zahvale na komentarima. Ovaj put sam se stvarno potrudila da svakom komentatoru vratim po barem jedan...
da... kao što vidite, možete podržati moj blog...ulaz otvoren...hehehe naughty
pa... mene frendica čeka na msnu... u školi je sve supper!!!
nemam inspiracije što da vam pišem...ej da!
Ja sam slučajno pobrisala onaj banner za blogere pa vas molim da mi kažete kako se to vrati nazad na blog. ugl, možete glasati za moj blog...molim vas za novosti!!!
Javiti ću vam novosti kada bude nešto zanimljivo... do tada...
wavemah
i kiss
pozzz



| CoMeNtIrAj (77) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.