kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moj život,celebrityi,njihove gluposti,uglavnom sve pomalo!!!=)))

Linkovi za cool blogove

http://queen-of-beauty-4ever.blog.hr



Ime.Karlo
Prezime.nie važno....
Škola:srednja turistička,u Zap-u
Naj frendovi:Franoonaughtynutsretan
Marija:sretanfinocerekzijev
Ivaana:zuboroflnutzujonjami:thumbup.i još mnogo njih...
Naj hrana:tjestenina,lazanje ,ćevapi,McDonalds,obožavam povrće i sve kaj je nezdravooofinonjami
Naj piće:Cola,Juice,voda...

ponedjeljak, 31.08.2009.

Hy ljudi!!!Evo mene dugo nije bilo,pa eto opet sam u svom elementubeljnutnaughtymouthwashsmijehzujopjevaevo dani ko dani niš posebno ...jučer malo bio vani i tak..puko od smijehasmijehJeleni pao sladoled kolko se smijalaXDDeto danas sam se digo u 11,pa jeo u pol 11 muesli i tak sad sam na netu.joj kak me živcira ovo za knjige,isse,svake godine novi izdavačiheadbang,pa bilo je 2 godine besplatno a sad ti kupuj..meni je mama knjige kupila u antikvarijatu,točno u antikvarijatima ,išla je s tatinom sestričnom,negdje. prešla je cjeli bijeli Zagreb grad, tražila je knjige u 5 antikvarijata na različitim lokacijamayesbang
al našla mi je skoro sve osim još 3 knjige...ono knjige su super izgledaju ko nove,nisu pošarane,sam je neš napisano unutra al to se lako izbriše.mislim nismo mi siromašni ni niš al nije svejedno uštedjet 30,40 kuna na jednoj knjigi il knjizi,kaj god,imam 5 iz hj al nezzz kak se kaže knjigi il knjiziLOL!!nutsmijehi na kraju bi se moglo reć da smo negdje uštedjeli 200,300 kuna na knjigama umjesto da smo naručili nove koje bi nas sve zajedno stajale više od soma kuna.a i ak imate nekog ko je imo iste knjige ko i vi uzmite od njih,to je bolje nego da bacate pare i bezveze kupujete.al ja nemam,mi nikog nepoznamo ko je završio 1.raz.turističke,tak da...ajd hvala Bogu neko pametan u našoj državi da su odlučili nemjenjati knjige 4 godine.čito sam u Jutarnjem jedna mama ima troje djece.ovo najstarije joj ide u 6.razred.i obišli su skoro sve knjižare,platili više od 1000 kuna ,al svejedno nisu sve našli.fali im još dvije radne..i sad malo izračunajte ak ona ima troje djece platit će više od 4000 kuna za torbe,pernice,gumice,udžbenike,radne,čitanke,knjige i ostale tričarije koje nam trebaju za školu.i kaj ak još ima bijednu plaću malo joj ostaje...tako da je bilo bolje dok su se knjige djelile besplatno..mislim znam da država nema para al sami smo si za to krivi.od turizma zaradimo 16 milijardi na godinu,a di to ide???očito u tuđe džepove,mogli bismo samo živjet od turizma i nebi bili u minusu...al ko sam ja da se mješam u politiku ?!sam iskazujem svoja stajališta........................yesmeni će još trebat pernica i školski pribor i one još 3 knjige i bilježnice...eto mislim stvarno koja glupost oko tih knjiga!!yeslud i eto sad tu sjedim u radnoj sobi i pišem ovo,jedva čekam da izađe Midnight Sun,- Sumrak s Edwardovog gledišta,a do tada malo podataka o glazbi ,filmu i tak..naughtynutsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.