Cursors

boooooooooook - * TEA & MATEA * - Blog.hr
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosting

Image hosting


mi smo dvije ludache.....
dolazimo iz Nustra(selo pored vinkovaca...)
bla,bla,bla.............
u nase drustvo spadaju.....MARIJA,ivana,ivona,ringy....
ove curke iz razreda... doma,smiljo,jota,kiki,dino,SuLe....
MIJOOO,ante,galgoci,raguz.....
SEVAC,matko,gilja,bogo lud,HRVOJ€ ..........
moja(mateina)najjjjdraza susjedaaa T€A....
Image hosting

Image hosting


tea zivi preko puta starackog doma,a ja malkoc dalje....
ZATO I JESMO LUUDE....hehehehehee....roflsmijehrofl
to je valj to....
::::::PUSEK::::::: kiss

P
E
A
C
E
.
.
.

Linkovi

free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



Myspace

Myspace



Bigoo

Bigoo



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



...nEkI blOgOvI..

MAREE

IvOnA

blOg Od mEnE(tee),mAtEe,šUškA I šEvcA..

mAtEIn blOg O glAzbI

t.e.n.a

matea..škrabica

anetaa..zULe..









Myspace

Myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Friendster images

Friendster images

...peace brother...

image hosting for myspace

image hosting for myspace



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace


ii
MySpace

MySpace



moje su slikice booolje....
by:MaTeA.......

petak, 20.04.2007.

boooooooooook

evo ja dosla mal pisat post...kad matea nece..mad.......joj,joj.......a neznam sta da pisem............sad je sve suuuuuper...ja u sedmom nebu..hehe....cerekcerek........a bome je i matea...heh...........................................................................................eto jos malo krizma...a ja jos neznam sta cu obuciiii...no:no.......ma...ovaj tjedan nam bio bas lud...u petak ce biti dan skole...pa cemo se opezt zabavljati...pa onda neidemo u pon i utorak u sk.....i tak...........bas fora.......iako ce meni malo faliti skola...al...........kog briga................aj odoh ja ...sad sam na inf pa ce zvoniti jos malo...aj bok..pussa...pozz matei..ivoni..ivani..alenuu...miji..ciijelom mom razredu...i svima na informatici...budi..rozi..klaudiji..i....ma svima....aj cao..............kisskisskiss
wavewave
P.S.-matea ti si sad na redu za post............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.