< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



KoMeNtaRi yEp/nOpE?

DiZaJn bY: zRinE =)

MoJiH 10 nAjBoLjiH pJeVaČa i PjEvAčICa:

1.Rihanna
2.Jennifer Lopez
3.Toše Proeski
4.Lana Jurčević
5.Shakira
6.Nina Badrić
7.Antonija Šola
8.Jacques Houdek
9.Luka Nižetić
10.Severina ( ima ok pjesme, šta?)

P.S.:nisu poredani po redu kako su mi najbolji


Pravila:

1.OBAVEZNO PROČITAJTE PRAVILA!
2.OBAVEZNO POSLUŠAJTE PRAVILA!
3.Kommajte mi tamo gdje imama najmanje kommova!
4. Ako dođete na moj blog morate ostaviti najmanje 2 kommentara!
5.Kada ostavite kommentare, otiđite na bar jedan od blogova koji su u linkovima!
6. Ako mi na blogu ostavite 10 kommentara stavljam vas u linkiče!
7. Ako imate koj savjet slobodno ga ostavite!
8. Zanima vas nešto? Slobodno pitajte u kommentarima!!
9.Odgovarajte na ankete!

Linkovi i MaLo sLiKa

D0M€

BŁog0vł oD m0j€ S€StRłČn€:
H@PpY M@Rt@
mUnJ€N@ m@rT@

BŁoG oD M€N€ ł mOj€ S€StRłČn€:
DoBrOdOšŁł u žłv0t male ł VELIKE

mAlA PlLaVa
Tonka0013


xxxKaKaV VaM Je mOj bLoGiCh?xxx
O.K.
Cool
Naj bolji
Super
Mogla bis i bolje
Jadan
Sranje
  
pollcode.com free polls



xxxKaKvA SaM VaM Ja?xxx
O.K.
Odlicna
Super
Najbolja
Jadna
Nemas pojma tko sam
Sranje
Cool
  
pollcode.com free polls



xxxKoJu GlaZbU SlUsAs?xxx
Pop
Hip-hop
Rap
Rock
Punk
Metal
Techno
Emo
Sve i svasta
  
pollcode.com free polls


xxxKoJe fIlMoVe vOlIs gLeDaTi?xxx
Horore
Komedije
Trilere
Akcijske
Ljubavne
Krimice
Avanturisticke
Sminkerske
  
pollcode.com free polls

MuZiKa

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

ZuLi

Draw Customized Symbols - ImageChef.com

"""""€v0 n€š m@Ło 0 m€nł""""

IME: @n@m@rł@belj
PREZIME:______namcornamcor
PO HOROSKOPU SAM: ribayes
GODINA: više od 10 nut
VOLIM: pomfritnjami
obitelj
moju sestričnu
prijatelje
iskrenost
svoj blogichyes
laptopyes
ketchupnjami
itd...........
NE VOLIM: prokulice
bahatost
umišljenost i takve osobnosti
laži
liftovenamcornamcor
dosadu
itd...............
NAJDRAŽE JELO: pohano meso
i
paštu sa
maslinama
kukuruzom
krastavcima
i tunomnjaminjaminjami
NAJDRAŽI SMAJLIĆI:beljsmijehnjamiheadbangnaughtyblabladeadthumbuphrvatska
I TO BI BILO TO O MENI!!!!!!!!!!!!!!!!kisswave

© xxx W€Łc0m€ T0 my Łłf€ xxx





&&&IzLeT&&&

Petak 6.6.2008. IŠLI SMO NA IZLET!!!!!!!!!!!!
Gdje? Na Rab!yes
Bilo je superthumbup, pa zapravo i ne baš tako supernamcornamcor! Zašto? Pa ispričat ću vam!
Bili smo na rajskoj plaži u Loparuyes, koja je duga 1 km i pol i cijeli taj km i pol je pličak! Pa i nije to tako loše voda vam je do pupka i jedva roniterolleyes, ali za igrat picigin je supačthumbup!!!!!!!!!!!Ima i akvagan! Ima puno školjka! I ne nisam izronila niti jednu, ma nije mi se dalo i naočale su mi puklerofl! No da prijeđem na stvar ja i moja frendica Maja išle smo po sladoled i kad smo se vračale nije bilo nikog na plaži ! Pogledale smo okolo i skužile da svi idu na akvagan! Požurile smo se i sve stvari strpale u torbu te krenule prema njima, kad je odjednom počela kišaburninmad! Ja i Maja smo krenule vadit kišobrane mada smo i onako bile već sve mokre! Odjednom su nam se pridružile i Dora i Josipa! I nastavile smomad "put" ! Kad smo došle do njih bile smo sve mokre i iznervirane! Osušile smo se i obukle, pa smo išle gledat njih kako se spuštaju niz akvagane, pa nam je na kraju bilo žao što nismo ni mi išle na akvaganenono!
Ali nema veze! Malo poslje mi je iz džepa pao mobitel u lokvuheadbangheadbang!!!!!!!!!!!!!
I sad ne radi puknucu!!!!!!!!! No dobro! Uglavnom je bilo O.K.sretan ! Za suvenir sam si kupila naušnice, ogrlicu i jedan kipić mornarayes!!!!!!! Bilo je ljepo i kad smo se vraćali u autobusu smo pjevalipjeva, zezali senut itd. Bilo je OK!!!!! Bye, bye!mahmah


08.06.2008. u 20:01

| Comment (4) | Print| # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.