utorak, 19.06.2007.

NASLOV-kraj!

Sada se bliži pomalo kraj školske godine(još tri dana budući da sada pišem post).
Ja osobno ne mogu vjerovati kako je to brzo prošlo.Ja sam govorio kako će to trajati ali moj miš!
Profići su govorili da će brzo to proći i eo ga sada.A ja debil čekam zadnji tren.Mene treba zabit!
Ma nekako ću se izvući.

Evo mi smo se ovih dana dogovarali kamo će mo zadni dan pa nikako da se dogovorimo.Pušiona!
Najprije smo se dogovorimo kako idemo na našu plažicu onda se sve mijenja,onda moramo paziti da se tko ne upikne i tako redom.Ma bit će sve super samo da se držimo zajedno.Bit će bomba!Samo pozitivno razmišljanje i malo dobre volje i sv eće nam biti kako želimo.Tako će se i napraviti.

A jebaj ga.Eto,nisam imao baš ideja pa sam bar neš napisao.

NE ZABORAVITE PROČITATI AUTOBIOGRAFIJU OD SENADA!!!

Evo malo FRT-a!
(gledajte malo auspuh kako je fuš!domaći rad!)





NE ZABORAVIMO OPATICE!!!!!!!!
Ovo je u čast časne sestre van kojoj smrdi iz usta ko septička jama poslijemoje "stolice" i oja nas je stalno "iziđivala" van.




Za kraj ću staviti sliku od mene i moje lutkice Gabrijele.Divna lutka!
Ratni invalid koji te uvijek sluša i pusti te da dovršiš do kraja ali ne priča baš previše.





AE UŽIVAJ TE SVI!



- 00:39 - komentari (31) - print - NASLOV-kraj! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.