<Image Hosted by ImageShack.us> ¤¤¨¨~PrIjAtElJsTvO jE tAnKa ŽiCa,PrEkInIt Se MoŽe LaKo;SaStAvIt Se OpEt dAjE,AlI čVoR oStajE~¨¨¤¤ - Blog.hr

¤¤¨¨~PrIjAtElJsTvO jE tAnKa ŽiCa,PrEkInIt Se MoŽe LaKo;SaStAvIt Se OpEt dAjE,AlI čVoR oStajE~¨¨¤¤

srijeda, 09.08.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
jooj ise..kakav je danas dan bio...nesto strasno...dobro po danu je bilo doro..hehe...probudila sam se oko 3 odma osla na msn..i bila na msnu do neznam negdje pol 7...i onda osla kod Uglika...tam je bilo doro...=o)..pili smo mal pivo..hehe...zajebavali se i tak...tam je bio i njegov bratic Marlon iz Njemacke..ma bilo je doro...i onda osli van...mal i tam pilipartynut..hehe...i bilo doro sve dok se nisam "posvadala" s Marinom..nismo se bas posvadali neg se on naljutio mal vise na mene...joj kak mi bilo zao...razbio je tam neki prozor na nekom sranju na piji sakom kolko je bio ljut..ufff...a sama sam si kriva...al ugl pricali smo i sad je sve dobro...uf..Marine sorry jos jednom...kiss..ugl..sad sam gledala neki film s bratom...supeeerrrr jeeeee thumbup...neki nacionalno blago tak nes...a ugl dobar je..i sad me muce tu moja sestricna i ivana...bangburninmadmadblablapuknucunamcorlud...inace pohvala mojoj seki koja danas nije "nis" pilaa...hahaahahhaha...da da to je nemoguce..loce ona ko luda..partynut..pijandura moja..hehe..a ugl necu o njoj...eo joj jedaan veeejiiki slinavi kiss..=o)...i mojoj sestricni...kiss...i tak...hehe..ae idem sad...tjeraju me petra i ivana kao idu pravit blog...furaju se na mene i mateu..hehehehehehehehhehee...joj ae pozzz svima mahwave..veeliki kiss mojem marinu,matei,ivani,petri...=o)...volim vas jako jako jako jako jako jako najvise...btw: matea i marine bas mi je drago da smo se pomiril..joj nebi mogla bez vas...volim vas..kiss..marine sorry jos jednom...ae idem jest njami..papa
- 03:13 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.