utorak, 08.05.2007.

pa gdje ste ljudi moji

uf ko isus, bila neka jebena zabava kod nas u jarugama, i nema tu zezancije T.S. Fantazija je to trebalča svirati! međutim došlo je do nekih naglih promjena! skupili se mi da malo zasviramo, da napravimo probu,sve je to u redu bilo dok odjednom gajba pana na probi a meni zao ako ne uzmen koje pivo nikad nebi mogo prežaliti! kažem ja brđi daju ti meni da ja njega dernem i tu je to i počelo! ošli mi u hangar da vidimo šta se dešava i odmah za šank,brđo opet ode po rundu i mi ožeži! i prošlo neko određeno vrijeme idemo mi sada svirati a pijani ko majke, ja poćeo pjevati al se nigdje ne čujem,ljudi se počeli razilaziti odoše kući,a nam svejedno jer smo pijani, dobro pa smo mogli stojati na nogama. popizdo brđo kad mu je marka reko da ne pjeva ostavi tamburu ode van i boli ga za sve! izašo ja van a oni se svađaju oko toga sranja,kaže brđo više neću svrati odo samo sutra u Šamac na stan,i tamo smo bili pozvani, kaže nema više ts fantazije! i dobro, svi su to shvatili ozbiljno, al ja nisam jer sam ipak bio malo normalniji od nas pijaniji! nešto su oni tamo pričali i ja se samo okrenem i kažem im da sada netreba razgovarati o ničemu jer smo popili, stali smo na tome da više ne sviramo! i osvanula je nedjelja mi se spremili i ajmo u šamac na dernek, kiša pada vrijeme katastrofa, a mi malo umorni od noći prije al nema veze! počeo program i mi došli na red, e stari moj
jesmo napravili dernek,ljudi nam se dive,pjevaju plešu ruka ih stoji! upoznali mi neke cure i sačekali da program završi pa ćemo mi još svirati,opet mi oderi uf ko isus nedaju nam ljudi kući,pa se svađaju tko će nas voziti kući! došli mi kući a ostala nam gajba pive od subote i mi samo nastavili, a jest dobro Osječko kad ga piješ cijeli dan i opet mi zaguzili a valja u školu, kući sam došo ko kuhani šaran a još gore se probudio! pozdrav od zube!

- 11:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>