nedjelja, 25.03.2007.

Jučerašnji dan! uf

Poče dan kad meni stara u sobu uleti i viće ustaj, ivo farba kod nike pa mu treba malo pomoć! I kako ona reće meni se oči opet zatvoriše i zaspa, kad se ja trgni od jednom i kontam koliko je prošlo otkad mi je rekla da ustanem, kad nešto kratko i pogleda na sat kad 9i45, ma reko do deset i odo! Usto se ja i ošo doručkovati pa ošo kod nike! I tako, malo se zezali i ja mu pomago, kad odjednom vidimm naku kroz prozor, reko gdje ćeš, kaže ode u svilaj, i pita ti on mene oću s njim! A mene teško nagovoriti, ko žabu u vodu, ništa spremio se ja u druge stvari i na stanicu, jel smo išli busom! Došli ti mi tamo, kad tunica već uprego konje i vozi se,a nako se raspremi u druge stvari i obu čizme i ja za njim, a bio u patikama a iza kuće blatača do jaja! I polako počeo ja probirati put a nako ode, ma reko de čekaj malo vidiš da se patim! Prošlo neko kratko vrijeme i evo ti tunice( nakin tetak) sjeli mi s njim i malo se vožali i tako! Kad smo došli u kuću popili kavu, pa ćemi ići tovariti silažu, i tako bi mi opet upregli druge konje i moraš se ti vozikati da se konji malo umore, koji će ih bog naterati da stoje dok mi tovarimo! A meni zima,imo neku tanku majcu, smrzo se ko na motoru! Ajd prođe i to, dovezli mi silažu i vidim nako se uhvatio vila i ode u štalu, ma hajd daj i meni vile da mu pomognem, dere muzika na liniji u štali i mi ožeži! Jebi ga čistili smo mi to neki sat vremena, kad ja pogleda ruku, kad ono krvavi žulj na ruci, u reko milu ti majku! I tako je već pao mrak i tunica naz doveze kuci. joj reko dome slatki dome! Bez obzira što sam se umorio,bilo mi je dobro i otići ću opet! Pozdrav svima koji me poznaju!!! BOK!!

- 22:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>