nedjelja, 29.01.2006.

gdje ste ljudovi

a jebi ga i moj blog, trči trči pa post,pa zato je moj jaran brđo i ukinuo svoj blog, kaze nezna sta da pise! pa i kod mene nije nista bolje nego malo sam razmišljo i ja o tome, al neću ko ga jebe, neka njega nek stoji! radimo stojku, pravi mo od nje nekog đipanavodno, me nije bitno kako će izgledat nego da mi možemo sjest unjega i rrrrrrr na savu, zabaci štapove i ko ga jebe! neznam ludara ovi dana nemoš ništa raditi, dočekaš petak kad ono u kurac nemoš ništa raditi zima isusati zima! al nemoš a ništa ne radiš, nego ajd napolje i ožeži miško!mala potrošila pare na mobitelu, al ja imam a kad ona kupi bon ja opet nećuimati para i onda u kurac, kako da joj se javljam, a smišljaju neke planove ona i njene kolegice pa me plaše, prijete mi se, al ne plaši me ta prijetnja nego njihov plan, čovječe kake su da ne bih slučajno to i napravile,al molim te Bože nemoj da se taj plan ostvari! eto nešta sam napiso da se ne kaže da me nema! pozdrav od zube!!!!

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.01.2006.

Pa gdje ste ljudi!!!

Evo zube malo došo, jebi ga reko ajd da nešto i ja napišem! Kaže bio u zg, Boga mi bilo je stvarno ljepo, bili ja i mala u kinu, kaže zima bilo u materinu, neka bitno da sam se ljepo proveo, al ono jebački ljeopo! Kaže malo smo popili za novu godinu, sinoć je bilo popravljanja, malo po gemcu! Al ova proslava nije bila tako zabavna, rano je bio raspad, jebi ga njh 4 ostalo do6 sati, šta ćeš neki su u 2 ošli, kaže naljutili se, neka de ga jebi, danas je sav neki dan nikakav, umoran, neznam šta da radim, kiša jebe mater svoju, nemoš ni mrdnit, eto ga sada, i još vam sretno bilo u ovoj godini, da budecura, para i alkohola!Ševili da Bog da i ja isto!!!

- 16:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>