nedjelja, 25.12.2005.

Sretan Božić i Nova godina!

Sve najbolje svima onima koji me poznaju i ne poznaj! Želim vam sretan Božić i prestojeću novugodinu! Ljudi napijte se za staru godinu i za novu, volim vas sve!! Zubo

- 20:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 13.12.2005.

Pomozi te Anti na taj način da stavite ovaj banner na svoj blog!!

Ajmo naši navalite!!
Banner za Gotovinu

- 23:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.12.2005.

Podrška našem Anti i njegovima!

Image Hosted by ImageShack.us Uhićenjem generala Gotovone, Hrvatska definitivno sjedi na optuženičkoj klupi Haaške sudnice. Moramo li se pomoriti s tom činjenicom? Hoćemo li mirno i tiho gledati da osuđuju naše junake? Smijemo li od Svevišnjega očekivati pomoć, bez da si sami pokušamo pomoći? Naši su stari govorili «pomozi si sam, pa će ti i Bog pomoći». Istinitost te narodne mudrosti najbolje je došla do izražaja prije 15 godina, kada su svi Veliki bili sigurni u to da će Jugoarmija srediti Hrvatsku za nekoliko dana. Prevarili su se, a to znači da nije važno u što vjeruju Veliki. Važno je u što mi vjerujemo, što mi želimo i što mi činimo. Ante Gotovina nije čekao da Hrvatskoj «netko» pomogne, nego se spremno stavio na raspolaganje svojoj napadnutoj domovini. Dragi Hrvati i Hrvatice, pokažite svoj hrvatski patriotizam! Zavežite Žutu vrpcu na svoj prozor, na ogradu balkona, na ulazna vrata, na drvo u vašem vrtu, na drveća u parkovima kroz koja prolazite, na rever odijela, na antenu auta ili unutrašnje ogledalo.... To su samo neke od ideja. Budite kreativni i dovitljivi, signalizirajte svoju vjeru u ispravnost poteza generala Gotovine, u njegov brzi povratak obitelji. Signalizirajmo supruzi Dunji i malome Anti junioru da smo s njima!


- 16:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 10.12.2005.

sve u kur..

E ljudi ovi mediji me ubiše, nemogu vjerovati vidi te i sami koji je svijet za ANTU! Svaki dan nešto novo na medijima ali sve protiv njega ali danas sam čuo da će biti na slobodi do suđenja, ali suđenje je u ponedjeljak valja markirat kohji sat i ako bude na tv-u ići ćemo gledati zašto ne možda je ovo sve neka mućka, vjerovatno da bi zavarali nas koji to pratimo sa nadom da će nam ANTE opet doći i da se neće morati skrivati od svijeta i da nam on slobodno šeće kroz ovo malo domovine što imamo! ANTE samo naprijed svi smo za te!!!Jel tako narode?

- 21:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.12.2005.

Heroj a ne zločinac

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

ANTE GOTOVINA, ANTE GOTOVINA ANTE LEGENDA JE ŽIVA NITKO NEZNA GDJE SE SKRIVA ANTE GOTOVINA!!
Ljudi to smo mi do nedavno pjevali dok ga nisu našli! Govna jedna samo su čekali trenutak da ga uhite, jer navodno on je bio ključ za EU, ma jebeš to! Stvarno smo ga podržavali i sve ali to nije ovisilo o nama eno nolki narod na trgu u Zagrebu ljudi koji ga vole do Isusa. E sad će on jadnik u Hag da ga osudi ona vještica!

- 21:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 07.12.2005.

Šta ćeš sad će praznici!!

Evo reko da ja napišem što god, jer više mi i ne pada na pamet šta da pišem! Mala me zove kaže ajd dođi malo u Zagreb, da dođemo ja i Kiseli kaže oće ka upoznat neke ženske ira i megi. Hoće Ćamila ali moram razmisliti da li da im ga dam ili ne ibogati oni ga još ne znaju ali im je sladak do jaja, reko nema veze! Neka ga vole ako hoće, ali mislim da će promjeniti mišljenje!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>