nedjelja, 04.02.2007.

Evo mene opet...

Ej!!!Jučer sam bio na godišnjoj skupštini našeg kluba ČUKOVEC 77 iz Čukovca čiji sam član i za koji igram.Pošto se ove godine slavi 30 godišnjica osnutka pričalo se o tome i o svemu što se dogodilo i koji su planovi za sljedeču godinu.Kao što isamo ime kluba govori klub je osnovan 1977.godine.Prošle sezone bio je u 3.HNL Sjever,ali je zbog reorganizacije HNL-a sa još nekim Međimurskim klubovima premješten u 4.HNL skupina sjever,središte Varaždin.Jesenski dio sezonew završili su na 4.mjestu na što baš i nismo navikli jer posljednjih godina smo u samom vrhu Međimurskog nogometa.No pioniri su ostvarili 1.mjesto nakon jesenskg dijela sezone što je povijesni uspjeh.Da nema pomoči sa igračima iz susjednih sela i klubova uspjeh ne bi bio moguć:Fascinantno je to da je Čukovec selo sa samo 300 stanovnika što je ujedno i fenomen.Da nema Stjepana Igreca i njegove volje i pomoči ne bi bilo ništa od toga,jer praktički on drži cijeli klub u svojim rukama.Nije hvale vrijedno no moram spomenuti da je juniorska momčad za koju ja nastupam osvojila pretposljenje mjesto na tablici sa 3 boda.Znam,sramota,ali kaj se može,70% utakmica odigralo nas je po 7 ili 8 igrača,uz rijetke prilike kad nas se znalo skupiti preko 11.Selo je malo,nema nas puno pa nam to stvara probleme.Bez pomoči iz susjednih klubova,koji nam ustupljuju igrače ne bi bilo ni toga.No dobro je što je situacija u klubu više nego odlična pa se nadamo da će na proljeće biti bolje.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I da,danas ujutro čitao sam,i pročitao jednu knjigu koju mi je posudio frend iz razreda.Knjiga se zove "Uho,grlo,nož"od hrvatske spisateljice Vedrane Rudan.Meni se knjiga dopala,no možda se nekima nebi jer je sve istinito i knjiga obiluje psovkama.NIšta strašno,no ponekad je smiješno,ponekad depresivno,no na svakoj stranici ima po nekoliko psovki,meni ne smeta,no neke bi to možda povrijedilo ili im se ne bi svidjelo.Ja sam pročitao knjigu i mogu reći da je zabavna i zanimljiva...Evo,to je sve za danas,moram učit!!!Gibam...

- 17:05 - komentari (19) - print - Evo mene opet... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.