BJELOVARSKA SUTKINJA GODINAMA ME PROGANJA I HTJELA UNIŠTITI

  prosinac, 2010  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
SANDRA HANČIĆ

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

12.12.2010., nedjelja

REAGIRANJE NA SUDSKU PRESUDU I ZABLUDU !

U MONTIRANOM PROGANJANJU SU SUDJELOVALI SUTKINJA SANDRA HANČIĆ I OPĆINSKA DRŽAVANA ODVJETNICA KSENIJA PAVIĆ

Bjelovarsko-bilogorska županije
Večernji list, 19.02.2004., ćetvrtak

REAGIRANJE: Predsjednika udruge "Štit" Branka Stojkovića

"ŽRTVA SAM POLICIJE , ODVJETNIŠTVA I SUDA"

Na presudu i tekst "Dokazani udarci lancem" reagirao je predsjednik udruge "Štit" Branko Stojkovič.

Pripisuju mi se lažni motivi, a beznačajni događaji se "napumpavaju" Čudno je da sam u odsutnosti osuđen, brzopoteznim izricanjem presude
vidim u tome što me se u montiranim procesima proganja.

Otkrivam potpunu neosnovnost optužnice i presude što je zloupotreba položaja.

Odgovorne osobe oslobađaju krivnje, a kriminalce i ubojice,.., slobodno se šeću i s njima druže.

Nisam učinio nikakvo kazneno djelo. U početku suđenja sutkinja Sandra Hančić udaljila me je na hodnik iz sudnice, da ne bi razuvjerio i ovako "lažne" svjedoke pitanjima "jesu li vidjeli ozljede i gdje", i na kojim mjestima se nalaze, da ih opišu.?

Zanimljivo - ozljede samo na papiru, koje je Feđa Medak, zadobio, a nitko nije to vidio!

SUĐENJE ZA SLUĆAJ MEDAK, JE SUĐENJE - ZA ZAŠTITU MIROSLAVA LEVAKA.

Feđa Medak drugi dan dolazi raditi na bazen, a novinarka Večernjeg lista, dopisništva iz Bjelovara - Mirijana Rosić - Zrinski razgovaratamo s njima i slika ga, a on treći dan ide natrening.

"Meni se (do)suđuje pet mjeseci zatvora, uvijetno na dvije godine..

Medak je dobio papir u kojem se radi o "lakim" tjelesnim ozljedama, a ne teškim.

Njegova odvjetnica Božica Jakšić-Piškorec zastupa ga u tome sporu, gdje sam ja okrivljen.

PRESUDA JE DONESENA NEPRAVEDNO, JER NIŠTA NIJE "DOKAZANO" .

To je političko suđenje.
Moje povrede (od palica) viđene i novvinarima, nanesla mi je medakova skupina, na čelu sa Miroslavom Levakom, na Gradskom bazenu. Mojoj djeci su ulili strah, jer su to počinili pred njima.

Oni bivaju oslobođeni Rješenjem K-DO-366/03 od 31.12.2003., Državnog odvjetništva - Ksenije Pavić.

Predprošli vikend su pretukli trgovca na benzinskoj "Ćulo", koji je od ozljeda i šoka završio u bolnici. Policija to prešućuje.

Sud je brz kada mene treba kazniti i to fingirano*: U mojoj obrani nema ni završne riječi. To dokazuje da Sud radi po partijskoj liniji i diktaturi.

Podnio sam brojne razne kaznene prijave protiv (raznih) počinitelja - one stoje u ladici - ili su odbačene.

I dalje mi prijete smrču, napadaju noževima, palicama,., pištoljima, provaljuju mi u auto, buše gume, i na javnim mjestima me vrijeđaju...

Nije točno da je Nada Mičuda svjedočila protiv mene - i to je jedan od podmetnutih laži. I sramote - koja je u zapisnik odvjetništva unjeta. Jer on tako što nebi izjavila protiv mene. Dakle, o ljudima koji odlučuju ovisi pravni poredak i sigurnost Hrvatske.

Predsjednik udruge "Štit" Branko Stojković

------------------------------------------------------------------------

NO, ŠTO DANAS KAŽE BRANKO STOJKOVIĆ, NA SVE ŠTO SE JE DOGODILO I ŠTO SE DOGAAĐA?

Ja sam nosio lažnu osudu na leđima i izdržao "kušnju", u mojoj biografiji, tj. dosijeu i dalje piše - da sam osuđen.. Sve je to iza mene - ali sramotno je što je sutkinja donesla "lažnu i montiranu presudu", koja mi je dakako naštetila.. Nisam se mogao zaposliti kao zaštitar-sekuriti, jer imam kazneno djelo..Očito je, da sutkinja Sandra Hančić u "sudskoj zabludi" nanjela mi je veliku štetu. Godinama sam trpio šikaniranje* i omalovažavanje - što nigdje u normalnom svijetu to nema..I na kraju nisam bio kriv - a osuđen sam - zbog Levaka..

Branko Stojković, Bjelovar
12.12.2010., nedjelja
------------------------------------------------------------------------------

MORAM I TO KAZATI - KADA ME JE NAPALA LEVAKOVA SKUPINA NA BAZENU, I KAD SE DESI SLUČAJ "BORIK" SA FEĐA MEDAKOM,..,NA UVIĐAJ JE DOŠAO POLICAJAC MIROSLAV CHLUDA. U OBA TA SLUĆAJA JA SAM OŠTEĆEN..JA NEZNAM DA LI JE POLICAJAC ISKRIVIO ZABILJEŠKE, ODNOSNO SAČINIO ISKRIVLJENI ZAPISNIK,.., VJERUJEM DA ZA TO SU KRIVI NJEGOVI ŠEFOVI U POLICIJI - DRAŽEN ŠTAJDUHAR I PRVOSLAV KULIĆ. VJERUJEM DA POLICAJAC CHLUDA TO NEBI UČINIO SAM NA SVOJU RUKU..
-------------------------------------------------------------------------------







- 11:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.