luda na kub...:)

četvrtak, 20.04.2006.

ROĐENDAN...

E da se malo javim...
20.04. da,pa moj rođendan i to 20-ti, ni manje ni više, ma nema starim, gotovo je sa mnom...yes
A šta ću, skužila sam da nakon 18-te godine lete, nevjerojatno brzo... A to je normalno, sve je to dio prirode, kao i ono "netko umire, dok se drugi rađa"...
I da danas, kak sam starija, slavlje ovo ono, u subotu s društvom i stvarno ću se opustiti, nakon 3 mjeseca ću prvi put popiti etanola, baš me zanim što će biti...wink
E da, jedan zanimljiv podatak, za one koji nisu to znali, naime na današnji dan tj. 20.04. je i Hitler rođen, koja slučajnost, a ja ni slična njemu... Zanimljivo...
Eto, samo da se malo javim da znate da sam živa...
Do sljedećeg puta mi svi budite lijepo pozdravljeni...

20.04.2006. u 23:30 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ajoj,opisivanje...:) za sve,ponešto...:) Naravno od mene nekad smijeha,a nekad suza ćete doživjeti...:) samo dođite,nikog ne vrijeđam,a ako se netko tako bude osječao,sorry...:) život je zezancija,i stoga nema ljutnje...:) UŽIVAJTE....:)

A SAD MALO O MENI VIŠE...

IME: Zrinka
MJESTO: Slavonski Brod-moje malo selo...:)
DATUM: 20.04.1986.
HOROSKOP: Ovan,al baš pravi Ovan,u podznaku Vaga
ŠKOLICA: Kemijska škola,smjer ekološki tehničar-da da,mali zeleni...:) a sada sam propali student fizioterapije,ma čekam 7.mjesec da se upišem...:)
****************************

ŠTO RADIM: Radim u jednoj Štedno kreditnoj zadruzi[I]
ŽIVIM SA: S mamom i s jednim "majmunom" (brat) koji me terorizira jer je mlađi od mene 10,5 godina...:)
HOBI: Sad će se mnogi iznenaditi,ASTROLOGIJA-time se bavim već 5 godina...:),uz to crtam,pišem,puno čitam...
****************************

VOLIM: Sve što vole mladi,a i stari...:)
POROCI: Pa...Cigarete,kava i komp tj. NET....:) Alkohola više nema(na odvikavanju već 12 dana,haahah) ,a droge nikad bilo...:)
LJUDI KOJI SU MI NAJVAŽNIJI U ŽIVOTU: Pa naravno frendovi,kojih imam jako puno tj. 5 najboljih prijatelja i 4 najbolje frendice,ostalo,a oni su poznanici...

****************************

STATUS: Sama,muški me iznevjerili....:)
MANE: Tvroglavost
VRLINE: Dobrota,pamet,uvijek spremna pomoći i dati dobar savijet...:) NISAM UMIŠLJENA,pa prije bih se ubila nego bila umišljena i ufurana....:) Totalke sam prirodna i normalna osoba,komunikativna (meljem 100 na sat,hahaha) i uvijek se smijem(i kad mi je najteže)...

MALO OPISA: 175 cm visoka, kratka plava kosa (zbog eksperimentiranja sa različitim bojama,hahaha) i plave oči....Al nisam glupa plavuša...:)

****************************

NAJ FILM: Definitivno KUM(svi dijelovi),a dalje 21 gram,Memento,Domino efekt...
GLAZBA: Sve,al baš sve osim cajki,njih ne podnosim,ali naravno znalo se zalomiti da i tamo završim kad mi se zaredaju čašice...:) Stari rock je zakon,recimo Janis Joplin,pa žena mi je super...:)


STRANIH TOP 5:
-Pink Floyd
-Deep Purple
-Janis Joplin
-Jimi Hendrix
-Rolling Stones
DOMAĆIH TOP 5:
-Zabranjeno pušenje
-Azra
-Urban
-Prljavo kazalište
-Hladno pivo

*************************

MOJ MAIL: zrinka5@net.hr
MSN: zrinka_5@hotmail.com