-music makes you lose control-

srijeda, 13.12.2006.

i can sleep forever...

mislim kaj je, je, ja obožavam spavati. mislim kada bi mogla da bi prespavala cijeli svoj život, uopće mi to ne bi bio problem!!
ali daj si zamislite: legnete na većer i probudite se nekih 20 god kasnije.... i ono oko vas svi odrasli poudali se, imaju djecu, zaposleni su, starci su vam sada fkt starci.... a vi?!!? a vi ste svi izgubljeni nema te pojma kaj se događa... ubiti kak zakon tj. ne nije zakon to je bolesno!!!!!! onda po tome dećka nebi imala još 20 godina....
ja bi se poslije bojala otići ponovno spavati da se ne bi opet probudila 20 god kasnije. ajme pa to bi bilo koma da se stvarno to dogodi!!!!!
toliko toga propustiš (nemreš vjerovat ali ja si zabrijavam da ću nekaj propustit- napredujem).....

zato ljudi nemoj te ići spavati!!!!!!!!

ako ste gledali neki dan pod istim krovom, kada se stari tak probudio nekoliko godina kasnije a kćer (neznam imena) se udala za urkula i imali su 3 malia urkulića.... mislim to je bio san, toćnije noćna mora za njega!!!

ajd uživajte i probajte što manje spavati!!

p.s nibo za tebe se ova zadnja rećenica ne vrijedi!!! ti moraš spavati, što više.........

mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

13.12.2006. u 10:12 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?


techno is everything too me ...
techno is reasone why i`m still living...