-->upravo ste na tepihovom blogu dobrodosli

nedjelja, 14.09.2008.

dlaka na kamenu...

kao uvodni dio zelim napisati ovoeek sigurno se pitate cemu to...ivih dana sam volje dobre recimo,prezivljavam,neki dan sam zaboravio disat a sta cete...eto moram se zahvalit ani sto mi je dala rozu pertlu i to cak novu(nemos vjerovat) ijos mi samo drugu da oce dat..sigurno ce te mislit ovaj nije normalan ali imam i rozi kajs,majicu,hlace sveee htio sam i roze patike ali u onj trgovini ona kucka je rekla da nemaju..tako da sam moro kupit crne patike ali barem imam roze pertle,najcesce ovih dana izlazim iz kuce kako kada nekada kroz balkon nekada kroz dimnjak sve ovisi kaki mi je dan...neki dan nisam iso u skolu jbg nije mi bio dobar dan pa reko kaka skola...joj sutra opet skola,nastavnici se samo mole kada dode subota jer znaju kako me nece biti u skoli...nastavici iz povjesti ovim putem jebem mater kurvo odvratna,dala mi je 2 sat da napisem referat i sve to samo zato sto sam na plocu napisao MOKAR ZEC TRCI SUMOM..i usput da kazem da me profesor istjero van jer je ptio sta je sila i ja reko mogu svojim rjecima on kaze slobodno i ja reko sila je kada te tjera na wc i kad nemos izdrzat vise majmun me istjero van govno siptarsko...nekuham vise baterije,sada kuham akumulatore...ovih dana ce post na moj blog napisati inga i ana ugl...da neobjasnjavam ko su one dvije ludace kojima idem van...odkad snjima idem van imam nocne more isee kake teme za pricanje imam snjima,zali boze...hm sta da kazem jos...veliko zanimanje sam pruzio prema repovima dabrova(mekanih,dugodlakih)..dabrov rep me fascinira jako vrlo cvrst rep...izgleda kao da ga je tri tjedna drzo u koritu za palit mrtve macke i onda stuko betonom na koji je prije lezo covjek i muzio kravlje mljeko...joj sada moram ic pit vode vrlo me tjera... kolko vidite imam i dizajn nowi ali ana inga kada budu pisali nowi post vjerojatno ce ga promjenit ma znam da ce mi zajebat blog al inema veze glupache hahaha!...inace zelim rec da ako vam ovih dana nije do nicega uzmite vjevericu tj nadite ju i trljajte o pod i onda tu njenu dlaku stavite u orlovo ulje i zatim u maltretiranu otopinu jezevoga repa i smiksate u mikseru i fino pojedete mljaccc...jao neam sta vise pisat,ocekujte,nowi post ubrzo jer ce ove dve pisat,ma neam rjeci...zelim pozz svima lasicama i jezevima dabrovima svima pozzzzzzzz.
KLIKNITE I REGISTRIRAJTE SE NA MOJ i DENIN VLASTITI FORUM=)

http://ludi.korisnik.com/tepihifotelja/index.php


14.09.2008. u 23:40 • 152 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

----------------------------
Broj posjeta na tepihov blog:

free counters



----------------------------
Kolko vas je sada na mom blogu:




Moje patike:




Moja slika:


MORAM MALO...

Sjedim na dnu oceana i mislim na tebe, a sad polako mislim na zrak...
----------------------------
Nebo je ljepo, vetar polako piri, zelim ti laku noc i da te pojedu vampiri!
----------------------------
Oni kazu bice kise a u meni sunce...oni kazu bice sunca a u meni snjeg...oni kazu bice snjega a u meni grad,sta to govori? Da ne zivim u mestu o kome pricaju meterolozi!
----------------------------
Opusti se i lezi....
Zatvori oci i nasmjesi se.......
Rasiri noge i uzivaj.....
Jer vreme je za.........
PAMPERS!!!
----------------------------
ja sam biljka a ti si ono sto biljci najvise treba DJUBRE!!!!!!

Jutros su iz mora izvadili les muskarca sa malim kurcem,
JAVI SE da znamo da si dobro!!!
----------------------------
Čini li ti se da se udaljavam od tebe?
Pa kako ću drugačije da uhvatim zalet!

----------------------------
Kad me liznes, ja se vlaznim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ja se gasim,VOLI TE TVOJA CIGARETA!!!!!
----------------------------
Taj odsjaj....Taj osmeh....Ta inteligencija..... To lepo lice...... A andasve te prelepe oci....Ali dosta o meni....Kako si mi ti??
----------------------------
Proljece je... ptice to rade! I pcele to rade! Hocemo li i mi?
Ma zaboravi, ljudi ne lete!

----------------------------
Niko nije budala da procita ovu poruku do kraja ali se uvek nadje neki izuzetak
----------------------------
BOŽE, AKO PONOVNO BUDEŠ STVARAO SVIJET, PAMET U GLAVu
----------------------------
Zelim se s tobom...
gledati
maziti
ljubiti...
Zelim s tobom...
nebo gledati
zvezde brojati
Zelim s tobom..
voditi
lju....
...bimca u setnju!

----------------------------
Pita mali majmun mamu: "Mama, a zasto smo mi ovako ruzni?" A mama:"Cuti, budi sretan, da vidis tek kakav je ovaj sto cita poruku..!"
----------------------------
Sada su u modi mali telefoni, mala auta...uskoro ce biti i mali mozgovi,pa ces ti biti faca!