-->upravo ste na tepihovom blogu dobrodosli

srijeda, 03.09.2008.

ovaj post ima ime...

Dobar dan zelim opet,pisem ovo eto tako,inace sam dobro osjecam se kao pasirana rajcica ali nije bitno,krenio sam u srednuju skolu (jebemti kalcijev hidroksid)idem u emšu za neki smjer pitaj boga,inace dobro je uskoli u razredu imam likove kake ocete,lega koji ssjedi pored mene je istit vjeverica jebemu mater pojeo mi sve ljesnjake grrrr,inace nastavnicu iz hrvatskog zovem piđama a razrednik iseee izgleda kao mokri zec kada trci sumom,ma neam rjeci inace izlazim njacesce van,a nekad iz vana izlazim unutra,sjetio sam se i ovoga hm...dali vjerujete u boga? pitanje je totalno glupo ali nekak neam osjecaj da bo postoji,da bog postoji crkva nebi imala gromobrane ako se nevaram mislim bar nzm mal sam zbuljen,juce sam bio sam kod kuce i bilo mi jako dosadno i ljepo sam uzo đezvu i stavio malo vegete i skuho baterije,znam da sam idiot ali doslo mi,hehe! dns sam nebiste vjerovali upozno nekog lika lik ono visok 3 metra tezak oko 450 kila i tek nakon 2 sata skontam da pricam sa zirafom jbg,uzasno sam sada osjecam se kao SILOVANA PAPRIKA jebemti rajske kocije isusove pogledo sam sve sezone pokemona sada sam poceo gledati spuzva bob ljudi mi se smiju de niste normalni neznate koje je umjetnicko djelo spuzva bob,tisuce ljudi radi crta zajebava se da bi mni uzivali u tako dobrom crticu,mislim oni koji to negledaju neka se nebude neka uzmu ljepo kilu oraha ako im je jako dosadno i neka tucaju neka cine uslugu svojim roditeljima inace idem na praksu sa praznom torbom dolazim kuc sa punom mislim mora se malo "ljeva ruka desni đep" moj lega fotelja isto ide u emšu ipak mi smo tepih i fotelja inace smo pederi objoje haha! neki dan zamislite lik i ja neki pricamo i on meni kaze ste je tebi dns? i ja ljepo kazem utorak a tebi ?? lik mi se pocne smijat mislim totalna drskost...mam jako veliku u iskrenu zelju u zivotu pa makar mi to bilo zadnje otici na velebit u 6:01 ujutro i ispišat se onak sa uzitkom kao dabrovina uff sve bi da za to e ljud neam vise sta pisat ovo sam nes nasro i nzm vise nis osim da nekoga volim jako eto to je sve od mokrog dabra koji pise gluposti

03.09.2008. u 22:30 • 85 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

----------------------------
Broj posjeta na tepihov blog:

free counters



----------------------------
Kolko vas je sada na mom blogu:




Moje patike:




Moja slika:


MORAM MALO...

Sjedim na dnu oceana i mislim na tebe, a sad polako mislim na zrak...
----------------------------
Nebo je ljepo, vetar polako piri, zelim ti laku noc i da te pojedu vampiri!
----------------------------
Oni kazu bice kise a u meni sunce...oni kazu bice sunca a u meni snjeg...oni kazu bice snjega a u meni grad,sta to govori? Da ne zivim u mestu o kome pricaju meterolozi!
----------------------------
Opusti se i lezi....
Zatvori oci i nasmjesi se.......
Rasiri noge i uzivaj.....
Jer vreme je za.........
PAMPERS!!!
----------------------------
ja sam biljka a ti si ono sto biljci najvise treba DJUBRE!!!!!!

Jutros su iz mora izvadili les muskarca sa malim kurcem,
JAVI SE da znamo da si dobro!!!
----------------------------
Čini li ti se da se udaljavam od tebe?
Pa kako ću drugačije da uhvatim zalet!

----------------------------
Kad me liznes, ja se vlaznim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ja se gasim,VOLI TE TVOJA CIGARETA!!!!!
----------------------------
Taj odsjaj....Taj osmeh....Ta inteligencija..... To lepo lice...... A andasve te prelepe oci....Ali dosta o meni....Kako si mi ti??
----------------------------
Proljece je... ptice to rade! I pcele to rade! Hocemo li i mi?
Ma zaboravi, ljudi ne lete!

----------------------------
Niko nije budala da procita ovu poruku do kraja ali se uvek nadje neki izuzetak
----------------------------
BOŽE, AKO PONOVNO BUDEŠ STVARAO SVIJET, PAMET U GLAVu
----------------------------
Zelim se s tobom...
gledati
maziti
ljubiti...
Zelim s tobom...
nebo gledati
zvezde brojati
Zelim s tobom..
voditi
lju....
...bimca u setnju!

----------------------------
Pita mali majmun mamu: "Mama, a zasto smo mi ovako ruzni?" A mama:"Cuti, budi sretan, da vidis tek kakav je ovaj sto cita poruku..!"
----------------------------
Sada su u modi mali telefoni, mala auta...uskoro ce biti i mali mozgovi,pa ces ti biti faca!