-->upravo ste na tepihovom blogu dobrodosli

ponedjeljak, 07.07.2008.

ovo sam sam smislio i poslo mojoj mihaeli...

OBAVEZNO KOMAJTE I RECITE STA MISLITE O OVOME!
Imamo sjećanja koja ne zelim zaboravit,

pogledi nasi govore sami za sebe,
tebi je tesko preboljeti mene
ja tebe ne mogu nikako,
nase prazne duse cekaju,cekaju...
Osjećaji praznoce,
nevjera,
sve to samo radi gluposti…
Ne trebamo se vrijedat ostaviti sve da ide samo,
ne zelim zivjeti u strahu bez ljubavi,
trazim te u sebi al te ne mogu naci,
nakon malo vremena te nadem al nije to isto kao kad te imam….
Jutra,veceri,dani,tjedni bez tebe,
samo sjecanja ali ja ih ne zelim…
Kad bi brod tonio u mraku,
znajuci da su nam to zadnji trenuci zivota došao bi do tebe
poljubio te nezaboravno i lagano prosao preko leda rukom u nadi
da me cak ni u raju neces zaboravit…
zelim da naša ljubav bude vjecna kao dan i noc,
zelim, svaku noc prije spavanja da mogu reci:
Boze hvala ti sto imam nekoga do kog mi je stalo stvarno koga volim,
hvala ti Boze što si mi dao život i da u njemu nađem curu poput tebe!!
Kad sam s tobom vidim rozu boju,
boju ljubavi koja me vuce, privlaci da dodem do tebe
i kazem ti volim te medena moja ljubavi…
Svaki tvoj smijeh me cini veselijim, svaka tvoja rijec,
zelim da me odvedes u svoje srce,
necu da te povrijedim, nemoj ni ti mene….
Kada prije spavanja zatvoris oci sjeti se mene
i moje ljubavi prema tebi, zapitaj se malo,
bar na tren dal postoji neko taki…
Ali nesto mi govori da dodem kraj tebe i kazem oprosti ljubavi,
oprosti mi možda sam i ludak,
moje suze će ici,teci ce jako nezaboravno…
Kada te vidim sjetim se nasih dana,
nesretan sam jer te neam,
izgubio sam 90% života zbog gluposti,
Sjedim gledam vidim djeca se igraju
i skacu u parku u kojem smo ti i ja provodili svoje vrijeme ljubavi i uzivanja,
ne zelim te zaboravit,
niti mogu i necu biti u zagrljaju druge cure,
samo zelim tebe,
sanjam tebe,
volim tebe vise nego sebe,
zelim sansu da sve bude kao prije,
jer inace ce moja suza na jastuku na kojem smo se ljubili
pasti lagano i teci u nezaborav...

07.07.2008. u 01:54 • 83 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

----------------------------
Broj posjeta na tepihov blog:

free counters



----------------------------
Kolko vas je sada na mom blogu:




Moje patike:




Moja slika:


MORAM MALO...

Sjedim na dnu oceana i mislim na tebe, a sad polako mislim na zrak...
----------------------------
Nebo je ljepo, vetar polako piri, zelim ti laku noc i da te pojedu vampiri!
----------------------------
Oni kazu bice kise a u meni sunce...oni kazu bice sunca a u meni snjeg...oni kazu bice snjega a u meni grad,sta to govori? Da ne zivim u mestu o kome pricaju meterolozi!
----------------------------
Opusti se i lezi....
Zatvori oci i nasmjesi se.......
Rasiri noge i uzivaj.....
Jer vreme je za.........
PAMPERS!!!
----------------------------
ja sam biljka a ti si ono sto biljci najvise treba DJUBRE!!!!!!

Jutros su iz mora izvadili les muskarca sa malim kurcem,
JAVI SE da znamo da si dobro!!!
----------------------------
Čini li ti se da se udaljavam od tebe?
Pa kako ću drugačije da uhvatim zalet!

----------------------------
Kad me liznes, ja se vlaznim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ja se gasim,VOLI TE TVOJA CIGARETA!!!!!
----------------------------
Taj odsjaj....Taj osmeh....Ta inteligencija..... To lepo lice...... A andasve te prelepe oci....Ali dosta o meni....Kako si mi ti??
----------------------------
Proljece je... ptice to rade! I pcele to rade! Hocemo li i mi?
Ma zaboravi, ljudi ne lete!

----------------------------
Niko nije budala da procita ovu poruku do kraja ali se uvek nadje neki izuzetak
----------------------------
BOŽE, AKO PONOVNO BUDEŠ STVARAO SVIJET, PAMET U GLAVu
----------------------------
Zelim se s tobom...
gledati
maziti
ljubiti...
Zelim s tobom...
nebo gledati
zvezde brojati
Zelim s tobom..
voditi
lju....
...bimca u setnju!

----------------------------
Pita mali majmun mamu: "Mama, a zasto smo mi ovako ruzni?" A mama:"Cuti, budi sretan, da vidis tek kakav je ovaj sto cita poruku..!"
----------------------------
Sada su u modi mali telefoni, mala auta...uskoro ce biti i mali mozgovi,pa ces ti biti faca!