-->upravo ste na tepihovom blogu dobrodosli

ponedjeljak, 07.07.2008.

konacno opet tepih & miha....

kao sto se vidi opet tepih & miha al ovaj puta zapravo kao nekada,tolko sam umiro od tuge jer sam htio mihu neznajuci da ce mi dat nowu sansu al ona je i svatila je kolko ju volim ipak,zna se da mi je ta cura sve i da bi sve dao za nju mislio sam uvjek da cura nemoze znacit tolko mislio sam,cura je ko igracaka kad ti dosadi gotovo je ali sad svacam tek kolko je to sve sjebano ma,mislio sam kraj je zaboravit cu ju preobilit,nac 2 curu ali nisam mogo ipak bili smo zajedno 2 mjececa i 10 dana nema sta nismo radili,predobro je bilo i sada idemo dalje,kao sto smo i dosada i nije niti ce mi ikad bit zao sve sto cu za mihu napravit ili sto sam napravio jer ju volim i to jako neopisivo...
pozz do iduceg posta...

07.07.2008. u 01:51 • 5 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

----------------------------
Broj posjeta na tepihov blog:

free counters



----------------------------
Kolko vas je sada na mom blogu:




Moje patike:




Moja slika:


MORAM MALO...

Sjedim na dnu oceana i mislim na tebe, a sad polako mislim na zrak...
----------------------------
Nebo je ljepo, vetar polako piri, zelim ti laku noc i da te pojedu vampiri!
----------------------------
Oni kazu bice kise a u meni sunce...oni kazu bice sunca a u meni snjeg...oni kazu bice snjega a u meni grad,sta to govori? Da ne zivim u mestu o kome pricaju meterolozi!
----------------------------
Opusti se i lezi....
Zatvori oci i nasmjesi se.......
Rasiri noge i uzivaj.....
Jer vreme je za.........
PAMPERS!!!
----------------------------
ja sam biljka a ti si ono sto biljci najvise treba DJUBRE!!!!!!

Jutros su iz mora izvadili les muskarca sa malim kurcem,
JAVI SE da znamo da si dobro!!!
----------------------------
Čini li ti se da se udaljavam od tebe?
Pa kako ću drugačije da uhvatim zalet!

----------------------------
Kad me liznes, ja se vlaznim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ja se gasim,VOLI TE TVOJA CIGARETA!!!!!
----------------------------
Taj odsjaj....Taj osmeh....Ta inteligencija..... To lepo lice...... A andasve te prelepe oci....Ali dosta o meni....Kako si mi ti??
----------------------------
Proljece je... ptice to rade! I pcele to rade! Hocemo li i mi?
Ma zaboravi, ljudi ne lete!

----------------------------
Niko nije budala da procita ovu poruku do kraja ali se uvek nadje neki izuzetak
----------------------------
BOŽE, AKO PONOVNO BUDEŠ STVARAO SVIJET, PAMET U GLAVu
----------------------------
Zelim se s tobom...
gledati
maziti
ljubiti...
Zelim s tobom...
nebo gledati
zvezde brojati
Zelim s tobom..
voditi
lju....
...bimca u setnju!

----------------------------
Pita mali majmun mamu: "Mama, a zasto smo mi ovako ruzni?" A mama:"Cuti, budi sretan, da vidis tek kakav je ovaj sto cita poruku..!"
----------------------------
Sada su u modi mali telefoni, mala auta...uskoro ce biti i mali mozgovi,pa ces ti biti faca!