-->upravo ste na tepihovom blogu dobrodosli

nedjelja, 22.06.2008.

nedaj bože!!!!

danas su mene i mihu uhvatili da smo zajedno tj.moja mama je skontala i rekla njenoj,sa svojom mamom nepricam jer je krava odvratna i nadam se miha da necemo prekinit jer mi jako znacis i nesmije bit kraj nase veze,pisem 1 post i odma sranje mora se sve sredit jer cu poludit volim te cerekcerekcerekmihaelacerekcerekcerek
ako se sve sredi a mora jer si mi ti sve ja cu bit puno bolji prema tebi nadam se da sam i sad dobarwave



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

----------------------------
Broj posjeta na tepihov blog:

free counters



----------------------------
Kolko vas je sada na mom blogu:




Moje patike:




Moja slika:


MORAM MALO...

Sjedim na dnu oceana i mislim na tebe, a sad polako mislim na zrak...
----------------------------
Nebo je ljepo, vetar polako piri, zelim ti laku noc i da te pojedu vampiri!
----------------------------
Oni kazu bice kise a u meni sunce...oni kazu bice sunca a u meni snjeg...oni kazu bice snjega a u meni grad,sta to govori? Da ne zivim u mestu o kome pricaju meterolozi!
----------------------------
Opusti se i lezi....
Zatvori oci i nasmjesi se.......
Rasiri noge i uzivaj.....
Jer vreme je za.........
PAMPERS!!!
----------------------------
ja sam biljka a ti si ono sto biljci najvise treba DJUBRE!!!!!!

Jutros su iz mora izvadili les muskarca sa malim kurcem,
JAVI SE da znamo da si dobro!!!
----------------------------
Čini li ti se da se udaljavam od tebe?
Pa kako ću drugačije da uhvatim zalet!

----------------------------
Kad me liznes, ja se vlaznim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ja se gasim,VOLI TE TVOJA CIGARETA!!!!!
----------------------------
Taj odsjaj....Taj osmeh....Ta inteligencija..... To lepo lice...... A andasve te prelepe oci....Ali dosta o meni....Kako si mi ti??
----------------------------
Proljece je... ptice to rade! I pcele to rade! Hocemo li i mi?
Ma zaboravi, ljudi ne lete!

----------------------------
Niko nije budala da procita ovu poruku do kraja ali se uvek nadje neki izuzetak
----------------------------
BOŽE, AKO PONOVNO BUDEŠ STVARAO SVIJET, PAMET U GLAVu
----------------------------
Zelim se s tobom...
gledati
maziti
ljubiti...
Zelim s tobom...
nebo gledati
zvezde brojati
Zelim s tobom..
voditi
lju....
...bimca u setnju!

----------------------------
Pita mali majmun mamu: "Mama, a zasto smo mi ovako ruzni?" A mama:"Cuti, budi sretan, da vidis tek kakav je ovaj sto cita poruku..!"
----------------------------
Sada su u modi mali telefoni, mala auta...uskoro ce biti i mali mozgovi,pa ces ti biti faca!