Zrcalo Istine

nedjelja, 10.07.2005.

Pipsi..

Da riječ je o Pips Chips & VideoClips… meni jedna od najdražih grupa … dečki iz Zagreba… pjevač koji pjeva kao da nema druge..slučajno se našao za mikrofonom..pao sa marsa.. pa ajde da i to odradi… iako ne zna kaj se traži od njega…čovjek koji je unatoč relativnoj popularnosti ostao na zemlji..često ga se sretne u tramvaju u gluho doba noći..uvijek pozdravi..popričamo…mnoge naše nazovi zvijezde bi se trebale ugledati na njega.. osobno smatram da imaju daleko najbolje tekstove.. imponira njihov kaos.. dvosmislenost stihova letargija..zbunjenost…flegmatičnost odiše njihovim djelima…

Sviraju uglavnom ljubavne balade.. neke pjesme su tamo u čast alkoholu.. drogi… žal za starim vremenima.. djetinjstvom.. kritike stanju nacije i društvu .. mnogi niti ne shvaćaju najbolje njihove tekstove.. ali kada se jednom navučete… gotovi ste.. uz njih se smije.. plače..

Da vam dočaram koliko su genijalni staviti ću vam neke dijelove pjesama.. po mome mišljenju fenomenalnih…

A kad sam propao i sam ,
to jedino ona skuži,
plava krv anđela u mojoj ruži..
jer ja nikad..ja nikad neću biti nikad (BEZ NJE)
jer ja nikad..ja nikad neću biti nikad (BEZ NJE)
ja nikad neću biti velik ni jak…

(album : Dernjava; pjesma: Bitls Stons)


Koliko zaiste cura..žena znači u životu čovjeka.. nepotpuni smo bez svojih ljepših polovica.. jedna od pjesama koja totalno odražava moje mišljenje…o ljubavi…

Novac je zavladao ovim predjelom..
I ono što sam prije smatrao nedjelom,
Da izvrnem džepove suncu potpuno prazne,
I kažem kume : hajde puni..novce razne…

(album : Dernjava; pjesma: Lova)


Pjesma koja odražava razočaranost.. sve se kupuje novcem.. lova vlada…

Preporuka meni omiljenih pjesama: (po albumima)

Dernjava… savršenstvo poslušati ga od početka do kraja..

Bog.... Trener Morskih Pasa, Bog, Narko (fenomenalno), Dan-Mrak
Jedan Od Nas

Fred Astaire... Na Putu Prema Dole, Fred Astaire, Ljeto ´85 , Plači

Za kraj moram reći da nisam oduševljen njihovim najnovijim albumom (Drveće i Rijeke) i nadam se da će se vratiti svojim korjenima.. i u skladu sa onom njihovom..

Jer klinci nikad neće znati,
Što bi bilo da se vrati.. to ljeto,
I pišanje uz vjetar..
Tad sam bio sretan..

(Album: Fred Astaire; pjesma: Ljeto ´85)

- 11:05 - Kritike (12)

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ....što bi se dogodilo da pogledamo u zrcalo istine..



    ...za razgovore ugodne...a nemaju veze sa temom posta...




Omiljene slike









































































































  • Image hosted by TinyPic.com