On/Off

By: Alice Greene kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

{opis}

Image Hosted by ImageShack.us
-Riječi.
-On.
-Pročitaj post.
-Ostavi 1-2 kom.
-Vraćam 1-2 kom.
-Razmjena? Javite

{-Linkovi-}

Image Hosted by ImageShack.us
.bebač.

Ona.

Image Hosted by ImageShack.us
-Djevojka bez imena.
-Skrivena pogleda.
-15 god.
-Početak granica.
-On < 3

Image Hosted by ImageShack.us
Volim:
-Frendove.
-Obitelj.
-Njega.
-Knjige.
-Izlaske.
-Glazbu. (Rock.)
-Svoj grad.




Odletim iz zgrade. Hodam prema školi. Pospana sam,tražim nešto po džepovima,što mi pravi društvo na putu prema školi. Moj mp4 u kojem je puno pjesama. Kad sam već mislila da ga nemam,našla sam ga u mojoj torbi. U mojoj converse torbi ukrašenoj bedževima. Hladne ruke na kojima su crne izrezane rukavice jedva su dočekale da stisnu play. Počelo je. Ne čujem nikog. U svom sam svijetu,svijetu muzike. Svira mi Hladno pivo-Ne volim te.
Ta prekrasna pjesma odvede me u prošlost. U ono tople ljetne večeri pune smijeha.
Oh. Uživila sam se se u pjesmu toliko da nisam ni shvatila da sam stigla u školu.
Sretna,puna energije skidam slušalice s ušiju. S osmijehom na licu.
Muzika mi puno znači,ona je jedan dio mene.<3.

....
Imam jedno pitanje. Koju vrstu muzike vi slušate?
Punk rulzz(;pjeva
idem ja sad.volim vas.
i zabavite se ovaj vikend.
wave




|petak, 22.01.2010., 14:40|

|16| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.