On/Off

By: miSs smiLe ^^ kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-Djevojka bez imena.
-Skrivena pogleda.
-15 god.
-Početak granica.
-On < 3


Volim:
-Frendove.
-Obitelj.
-Njega.
-Knjige.
-Izlaske.
-Glazbu. (Rock.)
-Svoj grad.






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Linkovi:
Ivona
Famous words.
Alice L.




Da.Opet pisem post.Imam jednu obavijest.Ove godine upisujem srednju skolu.I strah me svega toga,fkt,dal budem uspjela upisati srednju koju zelim.Nitko nezna kak mi je,čak ni meni najblize osobe.Do prije nekoliko dana,ajmo reci,bilo je sve u redu.Imala sam svoju zelju u koju srednju da idem,ali puno ljudi utjece na mene..dođe mi da im kazem nek me puste na miru da lijepo odaberem sama sto hocu,a ne da netko drugi odabire umjesto mene.Jos je tu i firma za koju moram znati 100 pitanja..a i nije mi od neke posebne vaznosti ta firma kao sto drugi misle.samo jedva cekam nek prođe taj 2.05.i.ona obavijest.nema me na blogu do 18.06.da malo sredim misli.ipak ne isplati mi se brisati blog.
<3


|četvrtak, 08.04.2010., 20:08|

|6| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.