On/Off

By: miSs smiLe ^^ kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-Djevojka bez imena.
-Skrivena pogleda.
-15 god.
-Početak granica.
-On < 3


Volim:
-Frendove.
-Obitelj.
-Njega.
-Knjige.
-Izlaske.
-Glazbu. (Rock.)
-Svoj grad.






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Linkovi:
Ivona
Famous words.
Alice L.




Ponekad ležim u krevetu,odmaram misli od škole,slušam moje najdraže pjesme. Odjednom mi misli odlete na razmišljanje. Kamo ovaj svijet ide u kojem mi živimo. Sva ona ubojstva,mržnje,i još svakojaki događaji koji čine ovaj svijet groznim bace me danima u razmišljanje. Zar ne bi bilo ljepše da svi imamo lijepo,mirno djetinstvo,i ovaj svijet bez ubojstava i ratova?
Pa kad se još sjetim sve one emo djece,koja se režu i onda stavljaju još stavljaju slike na fejs kako im je ruka izrezana?-.-" Koja je bit toga? Ja neću to nikad shvatiti.
Dečko ju povrijedi,u depresiji je,onda ide odrezati sebi žile,mislim curo samo se uništavaš,neće te taj dečko sažalijevati,ako to ti misliš.
Bila sam i ja povrijeđena dugo vremena,ali mi NIKAD nije palo na pamet da se idem rezati. Preboljela sam to,dečki nisu vrijedni mog sažalijevanja,plakanja i ne znam čega još ne.
Dignula sam glavu,pogledala se u ogledalo i rekla sebi:lijepa si,postoje bolji od njega samo malo pogledaj oko sebe.
Btw.Oprostite na ovako dosadnom postu,ali morala sam tak neš napisati.
I hvala vam na kommovima u prošlom postu.


|četvrtak, 25.02.2010., 21:26|

|26| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.