On/Off

By: miSs smiLe ^^ kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-Djevojka bez imena.
-Skrivena pogleda.
-15 god.
-Početak granica.
-On < 3


Volim:
-Frendove.
-Obitelj.
-Njega.
-Knjige.
-Izlaske.
-Glazbu. (Rock.)
-Svoj grad.






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Linkovi:
Ivona
Famous words.
Alice L.




Dragi moji. Evo prvi post na ovom blogu. Ja sam ona cura s bloga http://zovunasulice15.blog.hr/. Zaboravila sam lozinku s onog bloga pa evo imam novi. Htjela bih posvetiti ovaj post mojoj najdražoj blogerici Ivoni(s kojom redovito razgovaram na msnu) i koja je puno toga učinila za mene i na tome sam joj zahvalna najviše na ovom svijetu.
Vjerujem da nikad više neću upoznati osobu poput nje.
Volim te.
I hvala ti na svemu kai si učinila za mene.
<3.


|utorak, 16.02.2010., 17:35|

|22| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.