nedjelja, 20.01.2008.

MaJ bRzDeJ

sutra moj rođendan...da...21.041, to je moj dan...nemogu vjerovat da ču sutra navršit 15 godina...kak je to brzo prošlo...pa nemogu vjerovat...stvarno brzo...želim da mi puno ljudi čestita rođendan i neču napisat post dok nebudem imo 100 komentara...jučer je petra slavila rođendan u insideu...bilo je super...dobro društvo, dobra glazba....a petra je čak i plesala na biljarskom stolu...koja likuša...kak je ona luda..hehe...doma sam kao i obično morao biti u 11 sati...nadam se da ču kad napunim 15 moči biti duže..hih...pokušavam napisat neki post, a i sam vidim da nesliči baš ninašta...napiso sam tek 10-ak redova...mislio sam da ču imatibolju inspiraciju...pa eto...zahvaljujem se svima koji su mi komentirali,




Image Hosted by ImageShack.us


17:43 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0