petak, 12.10.2007.

moji jadi...

Ljudi moji ekonomska škola je
teža nego što sam mislio...puno
teža...kome got se neda uciti...
a želi upisati u ekonomsku...
preporučujem vam...nemojte...


Meni bas i nije dobro krenulo...
ako čemo bit iskreni, grozno mi
je krenulo...ljepo ja odgovaram
informatiku i dobijem šulju
onda pišem matematiku i dobijem
pogodite šta...opet
sve sam znao...umijesto minusa
stavim plus u sva tri zadatka i
ttpsva tri su ispala kriva....katastrofa!!!


Onda me stara Zelička pita hrvatski...
naučim 7 pjesama od osam i ona me
pita tu osmu i ja kazem šta znam i nije
joj bilo dosta i da mi šulju
a več sam dosadan s tim izrazom...
necu u ovom postu vise to spominjat
zato sto ih vise nisam ni dobio...



Jedno vrijeme sam planiro ispisati seiz ove skole i prebaciti u veterinarskog tehnicara
...to mi je zanimljivo ali glupo je što
bi moro putovat...zadnja tri dana učim
ko lud od tri do 5 sati dnevno i sve ću
ispreviti i sve će biti ok...što znači...
neču se ispisati!!!


BTW:
mislim da ću napraviti vodoo lutku
za zeličku....joooj ak upalali mučit
ću ju svaki dan...jooj to bi bilo ljepo...
već imam recept...trebam vidit jel sve
oke...u zadnje vrijeme me jako počeo
zanimati vodoo.


Image Hosted by ImageShack.us


20:23 | Komentari 35 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0