utorak, 23.01.2007.

FMX!!!!

Evo vam dva filmića:

Travis Pastrana


WooOOooOOow.....



i za ovo je jedan veliki...WOOooOOoOOoOW.....

ma evo vam još jedan..isto Travis pastrana..lik je....GENIJALAN...



plz pogledajte do kraja..

a sad..ja nebi da se moj tata bavi fmx-om i freestyle-om jer je preopasno..a on (ja mislim) hoće..al mu ja i Sara (moja sestra) nedamo...smijeh..sam nek on vozi po šumi i nek se utrkuje..to je sve..bokić...

e da..jedna novost..idem na FMX ili ti ga na FREESTYLE...!!!!!!!!!!!Gledala bum kak se ovak okreću i rade salto....idem u Graz u 2. mjesecu...25.02 ja mislim..bokić..WoOOOoOOoow..kaj nije zuper???

- 14:56 - ne štedi na komentarima (20) - ak baš očeš.. - FMX!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.