srijeda, 17.01.2007.

???

Bokić ljudovi..JA nemam komentara..JA..mislim..hihi..ajme kak je ovo umišljeno zvučalo..rolleyes..ispričavam se zbog toga..smijeh...mislim nemrete vi meni ostavljat komentare,a ja vama ne..jel tak??Tak je..pa bum ja vama poslje ovog posta ostavila komentare..idemo dalje..pomirih se sa Tinekom..yupiii...usput pozdrav Tineku mah...ajmo mi dalje..opet...u školi nema niš novog..aha ima zapravo..dobila sam 5 iz prirode smijeh..koja sam ja štreberica..hihi..rofl...ma nisam..troje ih je bolesno iz mog razreda...a to su:moja bff Reney koja je imala 39 sa 2 temperaturu,zatim Gaga koji ima 40 temperaturu i Tin za kojeg nisam ni skužila da je bolestan..hihihi..mali štreberko..al kaj buš??Niš..po cijele dane visim na msn-u i na netu..pa radim zadaću i čitam lektiru i to je to..aha da i gledam TV rofl....sad bum išla zadaću radit.....i tak..da....pa idem ja..moram radit dosadnu zadaću..užas..pokušala sam napisat malo dulji post al nejde..neznam kaj da pišem..aaaaaaaaa znam..ono kad sam napisala da idem na klizanje..na prošlom postu..e pa čitajte ovo kad nemrete slušat smijeh...dođemo mi tam i nema nikog..sve pusto..samo hokejaši mali..baš su slatki..ugl točka (smijeh zapravo: ugl.)stojimo mi tam pol sata kod onog kaj prodaje karte..i sjeti se on i kaže nema vam klizanja!!!!!!!!!!!!!!WTF???I pokaže nam novi termin i sad mi smišljamo kaj bumo sad...i odlučile smo da idemo u MCDS (mekić,mekdonalc kaj god)...naručile smo i nažderale se tak da nas je trbuh bolio..onda su Reney i Marta Š. (7.b) otišle neš kupit i pojele to i idemo doma...i Reney još gladna (lud) i odemo ja i ona brzo u Subway dok nas ove čekaju...I ok kupimo joj i to i čekamo tramvaj...i na stanici se zapričamo i ode 14-najstica....i odemo na drugu i vozimo se i upadnu u tramvaj neki lik kojeg Marta pozna i još dvojica njegovih frendova...i sad se mi zezamo sa njima malo i oni odu..i dođemo na Mihaljevac i odemo sa busom..Marta i ja ostanemo dole kod Reney na stanici,a Iva je morala doma...i tak smo Marta i ja ostale malo i otišle sljedećim busom doma..i to bi bilo to..POzZdRaV:Reney,Pepi,Beki,Gagi,Tineku i Filku.....bokić...mah..

- 15:15 - ne štedi na komentarima (11) - ak baš očeš.. - ??? -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.