petak, 29.12.2006.

Nisam vas zaboravila...bez brige...smijeh...

Ej ljudoviiiiiiiii...smijeh...da..prvo se moram zahvalit svima (a pogotovo Deadly Whispers i Beki) na 46 komentaraa..fala svima..kiss...evo kod mene niš novoga...Novu godinu slavim kod pepe..najvjerojatnije..sutra bu mi javila...i tak..otvorila sam si gmail..to je mail,al gmail..rofl..ste me skužili???!!??Mislim da niste,al ok..smijeh...i tak...Trebala sam ić na klizanje,al mi se nije dalo...evo ispričavam se..pa..jednoj osobi..nut...sorry...i tak..Našla sam se sa Reney..išle smo se prošetat do škole i nazad..a prije je bila kod mene..i sad mi idemo..polako..i pričamo o svem i svačem..i dođemo mi do vrtića i čujemo neki zvuk..ko životinja..a baš sam Reney pričala da nebi išla još do škole jer se malo bojim jedne lisice (bjesne) blizu škole koju je Marta vidla..I sad se mi useremo i počnemo trčat..al ona prema školi,a ja prema doma..i vratim se gore,a Reney stoji ko skamenjena..ja pogledam i vidim neku životinju..mi se zaderemo i počnemo trčat..i mi trčimo mi i ja si malo zamislim...i shvatimo mi da je to bio jedan stari pas koji vam je..pa..kak da napišem..glup..smijeh..i sve ok..i onda sam s njom čekala na stanici bus koji je prije 10 min otišo..lud..kao što ste mogli vidit dole na postu (štefanje) su mi jagušt,gaga i andro nekaj ostavljali..pa evo ja im još jednom poručujem:MAKNITE SE SA MOG BLOGA!!!Mislim već jesu,al ok..rofl..Na Bekinom blogu su isto neš pisali..zapravo je Jagušt neš pisao..a nekaj nije..neko ga je oponašao..pa evo..to bi bilo to..VElKe KIsAchE:Reney kiss,Ami kiss,Pepi kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Leky kiss,Sarchy kiss,Girl from the rock i njenoj seki kiss,Deadly Whispers kiss,Bebaču kiss,Michaelu kiss...POzZeK...mah...

- 20:08 - ne štedi na komentarima (23) - ak baš očeš.. - Nisam vas zaboravila...bez brige...smijeh... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.