subota, 16.12.2006.

Evo mene malo...

Ola pplsi..ja dobro..super..odlično..neznam zakaj..Ja i Tino smo si sad super..stalno pričamo na skype i malo se više otvoril prema meni..ke foraa..super..i tak..nije mi se dalop isat post..nije bilo niš novog...pa...bila sam na hip-hopu..sad subotom imamo od 15 do pol 17..nedeljom po starom od 17 do pol 19..ja nisam bila prošli i pretprošli put..pretprošli put zato kaj sam bila u Beču,a prošli jer sam bila bolesna...učili su supeeer koreografiju...počne kao roboti..baš je fora..i tak..u školi mi je još zaključio 5 iz tjelesnog..i 4 iz glazbenog headbang burninmad....(smiri se bex sve je u redu smijeh)nagovaram ju da mi pokloni..mislim iz GLAZBENOG 4!!!!!!Mislim...bang....i tak..Reney nije bila na hip-hopu...nijej joj se dalo...u srijedu možda pišem test iz matke,a u četvrtak iz engleskog bang burninmad...i niš..idem ja..POzZeK...KIsAchE:Reney :Reney kiss,Ami kiss,Pepi kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Leky (ima meningitis..brzo ozdravi) kiss,Sarchy kiss,Girl from the rock i njenoj seki kiss,Tineku kiss,Gagi kiss,Michaelu kiss...mah...

- 20:12 - ne štedi na komentarima (7) - ak baš očeš.. - Evo mene malo... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.