srijeda, 13.12.2006.

Nemrem vjerovat..ma mogu..

Ola ljudovi..Nemrem vjerovat da na postu ispod ovog nemam ni jedan komentar..AJME!!Hihihi..ma nema veze..al na ovom ih želim..Danas je sveta Lucija..pa smo mi cure čestitale imendan našoj Luce!!Kupili smo NOVI AUTO!!!!Prodali BMW-a i kupili MERCEDESA!!Nije najnoviji..ima jedan noviji od njega..Znate kak je suuper..Ima vam za čaše metnut kad se neš tam otvori,ima ono gore na stropu (kak ja kažem smijeh) za gledat van..LUDNICA!!Znate kak ideeee...automatik je..LUDOO...i tak..Ja i Reney imamo zajednićki blog...Budem vam ga na kraju posta napisala...Gledam sad Big Brother..Ja oću da pobjedi Yameisy...A vi??Odgovorite u komentarima..i tak..niš novog..aha..zaključeno mi 5 iz informatike rofl i tehničkog yes..fora..vjerovatno prolazim sa 5..nisam još 100% sigurna,al mislim da prolazim..(misliti je drek znati smijeh rofl)i taak..kak je "miš" sladak..(to je jedan dečko)..cerek.cure shut up..nemojte reć ko je to..idem vam ja..Reneyn i moj blog...KIsAchE:Reney kiss,Ami kiss,Pepi kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Leky (ima meningitis..brzo ozdravi) kiss,Sarchy (besplatna je french manikura) kiss,Girl from the rock i njenoj seki kiss,Tineku kiss,Gagi kiss,Michaelu kiss,Mišu kiss cerek...POzZeK..mah..

p.s. MOLIM KOMENTARE...

- 20:01 - ne štedi na komentarima (5) - ak baš očeš.. - Nemrem vjerovat..ma mogu.. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.