subota, 09.12.2006.

Joooooooj!!!!!!

Ovak ljudi...Ja vam u ponedeljak idem u školu...no headbang...ah šta ćete?!!??Danas i sutra nejdem na hip-hop!!bang namcor..tolko toga bum sad morala vježbat doma..100% su nekaj novo učili i danas bu..ah..opet...kaj ćete??!!?Al dorro..Čovječe bojim se ić u školu...smijeh wink..zezam se..ne,al!
Pepa i TINO su mi neš rekli (a pogotovo TINO s kojim sam se dopisivala na skypu) i zezali me za jednog dečka koji bi kao hodao sa mnom i baril me i da sam mu slatka i zgodna naughty..ma..neznam dal da u to vjerujem..on se meni NE SVIĐA (ovo ne sviđa je za Tineka)!!!yes nut..On mi je sam SLADAK!!!I tak..jooooooooooooj..da vjerujem il ne..pa ovak..vjerujem zato kaj je on to reko Pepi...a ja Pepi vjerujem..i tak vam je to..Sad vam gledam reprizu od Zabranjene ljubavi...i tak...Sad kad dođem u školu bit će KOMA!!Zato kaj će me sve predmete pitat i..UŽAS..a idem vam sad..GLASAJTE NA ANKETI!!Ajde nabite malo komentara..10000000000% odgovaram svakom ko mi ostavi par komentara (dorro može jedan smijeh)..POzZeK..Velke KIsAchE:Reney kiss,Ami kiss,Pepi kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Sarchy kiss,Girl from the rock kiss,Tineku kiss,Gagi kiss,Michaelu kiss,Nikoli kiss cerek...

ZA TINEKA:ON mi se ne sviđa...
Za cure koje idu na hip-hop:ljepo se provedite u kinu...

mah

- 12:33 - ne štedi na komentarima (44) - ak baš očeš.. - Joooooooj!!!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.