srijeda, 06.12.2006.

Fala puuuunooo....i još neš...cerek...

Ejla ljudi..Ovak danas niš novog..probudim se,popim tabletu,vidim kaj sam dobila za Svetog Nikolu i zavalim se u kauč..ma dobila sam vam sam slatkiše,nekakvu kemisku i dvije majce..kaj bum sad tražila neš posebno..glupost..neš posebno bum dobila za Božić..ok sad prestanimo o tom..Kako me boli trticaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!smijeh no bang..idem ja jučer navečer spavat i kak sam zgasila svjetlo nisam niš vidla..pa...htijela sam onak malo skočit na krevet i skočim na "držač" od kreveta..(neznam kak da to nazovem)..i počnem se ja deračit i urlat..i prostačit..i sad jedva hodam..ah šta češ..Želim se puuuuuuuuuuuuuno zahvalit svom razredu (najviše curama) kaj me pozdravljaju..nazvala me Reney iz škole i rekla da mi sve cure (ja se nadam i dečki)žele brz oporavak!!Danke,danke cure...kiss..jedini od dečkiju me pozdravio Gaga (tak mi je Reney rekla)..Danke Gaga..kiss..nemoj te si sad zamislit da smo skupa il neš..on mi je best frend!!!yes...Jedan sladak dečko me pozdravio..(sad bu me dečki zezali u školi,al nema veze cerek)..Sister mi je išla sa tatom (dok sam ja bila u Beču)vozit kvad..(baš luudo)..i njen kum je bil tam..a on ima dva sina..jednog koji je od moje sister mlađi jednu god. i jednog Nikolu koji je mlađi od mene 13 dana..prije smo se češće viđali,al smo prestali..al nije to bitno..I da bez brige..on mi nije niš u rodu..evo ovak..on je bio pital za mene!!!(prije nekih 2 mj il 3 smo se vidli na nekoj utrci,pa je zato pitao)cerek yes...Hihihihih..SWEET!!Danas mu je imendan,a ja nemam ni njegov broj!!!!Al nema veze..nabavit ću ja to već...baš sam happy..i to bi bilo to za danas...GLASAJTE NA ANKETI!!!Velke KIsAchE:Reney kiss,Ami kiss,Pepi kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Sarchy kiss,Girl from the rock kiss,Tineku kiss,Gagi kiss,Michaelu kiss,Nikoli kiss cerek...POzZeK...mah...

- 17:37 - ne štedi na komentarima (7) - ak baš očeš.. - Fala puuuunooo....i još neš...cerek... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.