utorak, 28.11.2006.

Niš novog...

Ljudichiiiiii!!Nema niš novog kod mene...Mislim ima..al samo loše...Iz testa iz povjesti sam dobila 3!!!headbang puknucu bang....Bod mi fali do 4!!!!!!!!UŽAS!!!A mogo mi je poklonit tu četvorćicu...al ok..nema beda..mislim ima..al..ma nije važno..Reko mi je da bum imala 4 za sad...ak sad kad me pita (a neznam kad bu to bilo) dobim 5 moždaa bum imala 5 (nadam se)..al..neznam..sad moram dignut engleski na 5 (ova profa mi je dala u 5. raz 4)....Ak dignem engleski na 5 bum prošla polugodište sa 5!!Yeeeeeey!!thumbup...
i tak vam je to...Jedva čekam Beeeeeč..baš sam happy..sutra idemo u to kazalište..mislim..rolleyes....baš mi se da gledat kak izgleda kazalište i kak je to iza scene i ovo i ono..al ok..nemoj te mi zamjerit kaj sam ovakva..al nekak sam loše volje i živčana sam..tak već..ja mislim 2 dana...al ok..Čitam lektiru Psima ulaz zabranjen..ok je...malo čudna al ok...Jučer mi ju je dala Ami zato kaj je nigdje nije bilo,a mislim da ju ona ima otprije il je negdje posudila...U četvrtak imam lektiru!!bang no...Knjiga ima 170 i neš strana a ja sam blizu 100-te..i tak..idem sad ljudichi..POosA:Reney kiss,Pepi kiss,Ami kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Leky (maknula je gips) kiss,Sarchy kiss,Girl from the rock kiss,Tineku kiss,Gagi (koji me danas tak iživciro da je to bilo nenormalno) kiss,Michaelu kiss....POzZ...mah...

- 17:34 - ne štedi na komentarima (1) - ak baš očeš.. - Niš novog... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.