ponedjeljak, 27.11.2006.

Evo mene!!!

Ola ppl...Evo mene napokon..Nisam imala vremena pisat postove zbog STUPID škole headbang puknucu!!Odite na Barbarin blog...tamo vam je neš za Čajanku i tak..to vam je kao kolko ju dobro poznate i tak..i ja to imam..bum vam na kraju posta to stavila..U ova 2 dana kaj nisam pisala nije se niš dogodilo..Čitajte ovo smijeh smijeh!!Došla sam doma i nakon 5 min ja i sister se GADNO posvađamo!!UŽASNO GADNO!!!Neću pričat o tom..opet bum se iznervirala..smijeh...i tak...Iz matke mi je za zalaganje (a možda i za neš drugo)dal..više nego manje..3!!!!!!!!!!UBITE ME bang bang..zezam se..nemojte..smijeh...nut...rolleyes..hehehhehe...da..malo sam poluuudilaa...nut zujo nut....hahahahh...ajme...U srijedu idemo u kazalište sa Vukovičkom...(profa iz hrvatskog)...idemo sam u obilazak kazališta i ta sranja...a onda u subotu..idemo..u..BEEEEEČ!!!thumbup smijeh yes rofl!
Baš sam happy..tak bumo se zjb da će to bit za popizdit!!!Bit će luuudo...Danas je u školi bilo neš..sad sam se sjetila...U vezi sa Ami i menom..čitajte..smijeh...ovak..Leki nejde u Beč pa smo se Beki,Pepa i ja dogovorile da ćemo mi onda bit zajedno u sobi...Ami je bila pored mene i čula..mislim to smo rekle pred njom..i ona je pitala jer može sa nama..mi smo rekle da može..AL..ja kažem kao da ima samo do trokrevetnih soba..(nas bi bilo 4)i ja i ona odemo u kupaonicu i ona se RASPLAČE!!Kaže ona...kao da..pa s kim će ona bit u sobi..kaj će bit sama..to joj je glupo i dosadno i bit će joj užasno..ja kažem pa ak ima četverokrevetnih soba bu i ona bila sa nama..i onda smo prešle sa Beča na naše prijateljstvo!!!Kao da smo se odaljile i tak to...i ja sam rekla da ona nije moj tip frendice..da mi je pre mirna i da nikad ne izlazimo.. ipak sam si bolja sa Petrom,Barbarom i Reney!!(ipak mi svaku subotu poslje hip-hopa idemo van)!!!Onda smo opet došle na temu-BEČ!!!Ja sam joj rekla da mi tam nebumo spavali neg da bu mo bili po drugim sobama (kod Petre i Barbare(i mene al ja odpadam budete sad vidli zakaj)) i da ćemo se zjb!!!I ona me onda zamolila da budem sa njom u sobi jer da nebude sama i da joj nebude dosadno!!I ja sam pristala..ipak nemrem je ostavit na cjedilu...pa frendica mi je kaj ne???I to smo onda rješile..Sad posebno moram napisat neš nekim ljudekima...
Tino-ja znam da si ti onaj b.b.b. jer ti piše u mailu tomica.njeg....i tak nebum dalje...al ok..ak nećeš priznat..nemoj..ja se ne ljutim..pusa..kiss..
Petra-bez brige već buš ti osvojila "Lorenu" (Pepa zna kaj ja mislim i na kog ja mislim)
Barbara-tebi poručujem isto kaj i Petri (smijeh)

POosA:Reney kiss,Pepi kiss,Ami kiss,Beki kiss,Ivy kiss,Leky (brzo ozdravi) kiss,Sarchy (kad bu novi post?) kiss,Girl from the rock kiss,Tineku kiss,Gagi kiss,Michaelu kiss....

čajanka-ono kaj sam rekla da bum stavila..kolko me poznate..ma..sam KLIKNI!!

POzZeK svimaa...mah...

p.s. tnx Reney kaj si mi ostavila tolko komentara..pusichek..

- 18:53 - ne štedi na komentarima (11) - ak baš očeš.. - Evo mene!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.