srijeda, 22.11.2006.

ŠTRAAAAJK!!!!!!!

Ola peoplsi..kak ste??Ovak baš sam happy...Sutra pa do kraja tjedna(sljedećeg petka I think)bi će štrajk!!!!!thumbup party naughty!!!!Weeee...I da..u školi niš novooog...dosadno...mada..živcira me jedan Marin B..ide 7.a raz...stalno se mota oko mene i bulji stalno..al ok..rolleyes....Jedan mali Leo iz 1. raz je zacopan u mene..stalno me šlata za dupe i ide za mnom kad kod me vidi...reko je Reney da bi se oženil sa mnom i zna koja će nam pjesma svirat(to je reko i Reney..stalno mjenja "cure"),oće me šlatat i barit(mislim,kaj on zna kaj to znači barit se)!!!!!Al ok..smijeh..pisali smo test iz povijesti..mislim da ću dobit 3 il 4!!Nisam sigurna..Pazite ovo..ja naravno gledam po cijelom razredu i šapćem ono kaj neznam...i tak se okrenem do Luce i onam i kaže..dođe profesor i kaže da mi je ovo zadnja opomena..još jednom ispitujem Luce i opet me opomene...I sad 3. put i njemu dopizdi!!I dođe on i sjedne pored mene u klupu!!!!(Gaga je bolestan)!!Ja se počnem onak smijat...Mislim U-Ž-A-S!!!!Mislim da to sve..moj mačak Iki sad tu pored mene leži na Sarinoj(sestrinoj) torbi!!!Al ok..Neznam kaj da pišem...Tineka je nekaj bolio trbuh pa ga nije bilo na 1. i 2. satu(ja mislim)!!!Poslje je došo i pisao je test iz pov...POzZ!!!PoOSa:Reney,Pepi,Ami,Beki,Ivy,Leky,Sarchy,Adni(girl from the rock)Tinekucerek,Gagi,Michaelu kiss......wave.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.