ponedjeljak, 20.11.2006.

Neznam kak bi stavila naslov..pa...

Ola ljudichi..ovak..OBAVJEST!!1.naučila sam metnut dizajn..hip,hip hureeeej....party..
2.neću vam moć svaki dan pisat postove jer neam vremena..namcor..
3.Tino je najslađi...cerek...(ovo sam po Beki,al je sladak)..
Uglavnom to bi bilo to..smijeh...Još jednom za Sarchy-NISAM BARILA TINEKA!!!!A Dora me isto počela malo živcirat,al ok..Jel vam se sviđa new dizajn??Odgovorite u komentarima...Dobila sam sluške za skype!!!!!!YEEEEEEEEY!!!thumbup rofl!!!!I tak vam je to...Najdraže vrste psa su mi rotvajler,zlatni retriver i bernardinac...stvarno neznam kak sam došla na tu temu,al ok..ovak..sad fakat moram ić jer me stara tjera da učim POVIJEST!!!bang..ajme..ajd ljudichi moji..ciao..e da..poosa:Reney,Pepi,Ami,Beki,Leki,Ivy,Sarchy,Adni(girl from the rock),Tineku cerek,Gagi,Michaelu kiss...mah...

- 19:11 - ne štedi na komentarima (14) - ak baš očeš.. - Neznam kak bi stavila naslov..pa... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.