nedjelja, 19.11.2006.

Sorryte!!!

Ljudovi sorryte kaj vam nisam dugo pisala,al fakat nisam imala vremena!!U srijedu pišem povjest,a nemam blage..mislim imam..al..nemam..smijeh..Niš novog ovaj tjedan..bila sam jučer na Lekinom roćkasu...bilo nam je super..išli smo u kino..u kinu pol filma nismo gledali neg smo se zjb..gađali kokicama,derali,smijali...a poslje smo morali čistit jer je sve bilo puno kokica..kad kažem sve to znači sve do platna..(bili smo u prvom redu)...i tak..kad je leki otišla na "wc" sa Petrom i Ivom i još nekim ja sam sjela na Lekino mjesto..mislim pored Tineka..cerek..i tak vam je to..poslje kina smo išli u grad u mekić,pa doma..al smo jedno pol sata il sat vremena bili na Mihaljevcu i zjb se..i mislili smo još ostat(do pol 10)pa tek onda ić,al niko nije mogo..jedino Gaga i ja..al to mi je bilo malo glupo...znate kja mislim..smijeh..i taaaak..Vratila sam se sa hip-hopa u 8 i 10..Bilo je zzuuper sam kaj me bio malo bolio trbuh,pa nisam neš plesala..kaj smo morali izmislit u 20 min..bang..al sve u svemu dobro su curke zmislile..al malo toga..al opet zzuuper..wink...upravo gledam film Invazija i pišem post i SEREM u gaće..jer nekaj tam pokazuju..kosture I think..malo bolesno..misli čovjek da je to izvanzemaljac...ovo je dug post..od sad ću se potrudit da mi postovi budu što dulji...da..i neam pojma kaj da više pišem..Pozz and kiss:Reney,Pepi,Ami,Beki,Leki,Sarchy,Adni(girl from the rock).suatkom Tineku kiss cerek,Gagi,Micaelu kiss....mah....

- 21:28 - ne štedi na komentarima (5) - ak baš očeš.. - Sorryte!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.