ponedjeljak, 13.11.2006.

Baš sam happy!!!

Ola people!!Kak ste??Ja sam ODLIČNO!!!Neznam kaj mi je...mislim da bolujem od LJUBAVI!!!cerek cerek!
Prvi put sam se ISKRENO zaljubila....hahahha..smijeh...i tak...osim toga dan mi je bio odličan..nismo imali engleski(tooo!!),al smo skoro svi ostali..Gaga,Jakov,Andro i još tam neko...uzeli su Reney mob!!!!!!I čitali poruke..a kaj ima u porukama od mene i nje...DA VAM NE PRIČAM....smijeh..al nema beda..onda je Gaga reko da mu dam mob,a ja nisam htjela i onda mi je obečao da mi ga neće uzet,al je...Fala svima na puuuno komentara...još jednom poručujem Sarchy da na rođendanu nisam barila Tineka...ni nikog..Velka pusa:Reney,Ami,Pepi,Ivi,Beky,Leky,Sarchy,Adni(girl from the rock),Tineku kiss ,Gagi,Michaelu kiss....mah.....mah........mah.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.