utorak, 07.11.2006.

Ola svima kolko vas ima..

Ola people!!Kak ste mi?Sorryte kaj nisam pisala postove..al..nije mi se dalo..smijeh..ovak..ja imam skype(onaj ko nezna kaj je to,neda mi se objašnjavat)..a..ko ga još ima a da ga poznam nek mi please kaže svoje ime na skypu..FALA SVIMA!!!KISS:Ami,Pepi,Reney,Beky,Tineku,Gagi,Micaelu...Sarchy i Adni(girl from the rock)...kiss...
Sarchy:fala na novom nadimku smijeh..(Bex)..
Citiram kaj je rekla u školi:Tebe ću zvat bex jer mi beta nekak ne paše...

Hehehe...pusichek...

E da važna obavjest:znate da komentari koštaju na računu za internet..fala beky kaj si mi rekla...kiss...

- 15:22 - ne štedi na komentarima (3) - ak baš očeš.. - Ola svima kolko vas ima.. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.