.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni:

u blogu cu pisati o zivotinjama, i raznim zastitama, i jos puno puno toga vezano za zivotinje...


IME: Sara

PREZIME: Nemam ga!!eek

RAZRED: 5.b!!wave

DATUM ROĐENJA: 13.08.1996

ZNAK HOROSKOPA: Lav

HOBI: Tenis

TVOJA SIMPATIJA: hehe.. puno trazite od mene..cerek

NAJBOLJI PRIJATELJ:Ma svi decki iz razreda, Luka. Š.. Tedi G.

NAJBOLJA PRIJATELJICA: Moni, Jacqueline,Natali G., Patricija B., Jessie ,Martina, Anamarija.... i sve cure iz razreda...

NAJDRAZI PREDMET: Likovni, matematika, i tjelesni!!

NAJDRAZI NASTAVNIK: Uciteljice Klaudija i, Marina

NAJDRAZA PJEVACICA:Laura Pausini


NAJDRAZI PJEVAC:Goran Karan

OMILJENA BOJA:svjetlo plava, roza, krem i crna

TVOJ KUCNI LJUBIMAC: pas Laky, maca Nera, kornjace Kiki i Riki i zeko Šapy

OMILJENA KNJIGA: Trojica u trnju i Kljucic oko vrata

OMILJENI SORT: Tenis, jahanje i odbojka

STO ZELIS POSTATI: Jahacica konja ili veterinarka

ETO TO JE MALO O MENI...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics



Linkovi


Blog.hr
Blog servis

Mateja

Martina

Tedi

Dizajnovi-Nina

OTVORITE OBAVEZNO!!!


Create your custom cookie at bigoo.ws


Send a Dozen Roses at bigoo.ws




Make a Photo Calendar at bigoo.ws

myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile








Teddy Bear Gram Generator at bigoo.ws

srijeda, 21.11.2007.

ey.. evo mene.. ovo je moj drugi blog...
evo samo cu jednu sekundu pisati jer je KAASNO!!!
ook..
samo cu reci koga pozdravljam, a sutra cu pisati bajke, i romane.
ok.. pa pocnimo..
Jacqueline. S., Cijeli moj razred (da ne nabrajam ima nas 26!!)
najprije moju MONINatali G.

., Patricija B (i njenog swatkog bracu koji ima 7 dana!!!)

Tedi G.. Luka. Š....


i jos puno, puno njih!!

E, da i ne zaboravite posjetiti MOJblog!!

- 21:10 - Comment To Me... (1) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.