gues who's back, back again! Xtina is back, tell to friend!!! =D


Ne slušam Eminema, samo mi je baza ta rečenica, prigodna.... Bit će da i ne ide tako =P
Dakle... EVO MEEEEE
Hehe, sam vam falila?? Naravno da nisam, kome bi falili moji predugi i predosadni postovi??
Ali jebiga, puklo me, i sad me opet morate čitati ako želite ostati u dobrim odnosima sa mnom =P
Ma zajebavan se, samo mi morate komentirati PUUUUNOOO smijeh
Ono, u svaki komentar po jedno slovo, ŽITEKU???
Dakle, ovo bi bio moj drugi prvi post.....
(.....)
A ne ne, moram ja odmah pisati, hehe smijeh
Novo... A imam puno novoga, ali jebiga ko će se sjetiti???? Moram se ponovo "ufurati" u pisanje postova
U subotu počinjem raditi smijeh thumbup nadam se da će biti baza, hehe
baza baza
škola završava za 20-ak dana, ali to čujete od svih školaraca
I da, pozdrav svima koji čitaju moj blogich, i onima od kojih to nije ljepo...
Ali jebiga, ljude zanima privatan život malih Murterki
Ali, kod mene nećete neći ništa zanimljivo ( ne pušim, ne pijem [više])
Možda samo šokantno, ono kad budem u dark-raspoloženju pa kad budem govorila ono o čemu u tom trenu mislim....Ma znate, ono.... šokantno
Ugl. ovaj blog će biti malo luđi, nećete ništa kužiti, ali jebiga, to je meni BAZA, hehe
Ajte ljudovi ljubac
PEACE & LOVE


31.05.2007. u 17:05 | K | 34 | P | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



SUPERDUPER BLOG I SUPERDUPER BLOGERICA


OVO mi JE drugi BLOG
vjerojatno NEĆU redovito PISATI
pisati ĆU sve
(BLA bla BLA)
pisati ĆU čudno
....MOŽDA neću....
NEZNAN.....
inaće O meni
ZOVEM se KRISTINA
kao ŠTO uvjek KAŽEM:
živim BOGU iza NOGU
jer I je TAKO
(otom POTOM....)
imam DEČKA cerek
moram LI nabrajati PRIJATELJE??
ima IH puno PA bolje DA ne PIŠEM
da NEBI nekog ZABORAVILA
(....)
slušam PUNK rock GRUNGE reagge METAL
(uglavnom STARE stvari....)
VOLIM se RASPLESATI na HOUSE
ali TO doma NE slušam
UGL. može SVE osim CAJKI
(....)
svi ME možete NAĆI na
xtinchica36@hotmail.com
THAT'S it...
više ĆETE doznati AKO budete ČITALI
bok

Linkovi


Kurt
O Cobainu
tanna
Lowr3
Luc!@
Toxic tears
Ivana
dizajnovi

moj stari blog na kojem ništa nema

SLIKE....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

STIHOVI


Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
Kao u bajci, prekriven trnjem i travama
Sve dok se ti ne vratiš, a vratiti ćeš se znam
I sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
Dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš, dok me ne zagrije tvoj dah

daleka obala

Why must the children play in the streets,
broken hearts and faded dreams,
easen up to everyone that you meet,
don't you worry, it could be so sweet,
Just look to the rainbow, you will see
the sun will shine till eternity,
I've got so much love in my heart,
No-one can tear it apart,

bob sinclar

People are strange when youre a stranger
Faces look ugly when youre alone
Women seem wicked when youre unwanted
Streets are uneven when youre down

jim morrison

Well, your fingers weave quick minarets
Speak in secret alphabets
I light another cigarette
Learn to forget, learn to forget
Learn to forget, learn to forget

jim morrison