str8

srijeda, 15.02.2006.

traxdata

A jebiga,dosadno mi je pa sam odlucio napisat jos jedan post. Planirao sam da ce bit ozbiljan,al to je problem. Nemam kaj ozbiljno napisat. Za 2 dana mi je rođendan. Ako to netko nezna ili ga kojim slucajem zanima,što ne vjerujem. Nije to bilo koji rođendan. To je 18. Do prije par dan sam se veselio činjenici da ću od petka biti punoljetan. Najgore je što ću biti odgovoran za sve svoje postupke. Nema to baš puno prednosti osim da se mogu okladiti ko čovjek. Mogu čak i cugu kupiti bez da mi netko sere pa da moram po dučanu tražiti nekog tko će mi se smilovat i platiti umjesto mene. Al to mi isto niš ne znaći jer ja ionako ne konzumiram alkohol. Sad je svima glavna tema za pisanje naš razred(ljudi u njemu). Mogo bi i ja reči par rijeći o najboljem razredu u školi. O jebenom 3. c školske godine 2005/2006. Al to je problem jer mislim da su Mladen,Marička i Stojko dosta napričali o razredu. Uglavnom razred nam je u svakom pogledu užas. Počet ću od toga da smo mi jebena zdravstvena škola,a buduće medicinske sestre (zna se na koga mislim) smrde da to nije normalno. I sad npr. takva sestra na odjelu treba oprat nepokretnog pacijenta. Naravno da ga neće oprat dobro kad ni sebe ne može oprat nego smrdi ko gnoj. Taj smrad me smeta,ali veseli me to što znam da se smrad može ispraviti. Lijepo se čovjek opere,namiriši i ko novi je. Ima drugih stvari koje meni u razredu smetaju više od smrada. To je ogovaranje drugih,dvoličnost i kad netko mora gurat jebeni NOS u sve što ga se ne tiće.
Užasno me živciraju glupe fore koje su na intelektualnoj razini djeteta od 10 godina. Tome se mogu smijati samo takvi,a što je žalosno,ima ih.
Najviše od svega me živcira si netko u svojoj glavi zabrije da je nešto posebno. Da se može rugati drugima iako je isti,možda čak i gori od drugih. Npr da drugima sere da su debeli a boji se stat pred ogledalo. Vjerojatno nebi ni stala u ogledalo. I onda kad ti takva ružna i nadasve glupa osoba pokušava odredit kak ćeš se ponašat,a ti si u svakom pogledu bolji od te osobe i u krajnjoj liniji stariji,natežu ti se živci.
Neko vrijeme se to da trpit,jer jebiga pametniji si od djeteta i možeš se tu i tamo spusti na njegov nivo.
Največi problem bude kad si živčan pa te takvo glupo biće ide jebat u zdrav mozak,pa ti se još izdere: ˝nisam dobre volje,nemoj tak pričat samnom˝
Onda obično pukneš. Pa koji je ona kurac da se ti njoj nebi obračao? Stojko zna o čemu pričam,znaju i drugi vjerojatno. Najgore od svega je moja teorija,koje se sam se držao sve do danas. To je da si sa svima u razredu treba bit dobar. To jednostavno nakon nekog vremena,kad posve upoznaš sve ljude u razredu nije moguće. Jebeš tu teoriju.

- 21:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv