Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Seeing through someone else's eyes gets whole new meaning



Izdali su me, pobjegla sam. Mislila sam da je gotovo, ali ne.

Sudbina ima svoje uvrnute načine, i na kraju ja sam gubitnik.

Ovaj put sam izgubila razum.


Photobucket

*Također Veronica, Lillian i Daphne
*Harry Potter fanfiction u duetu sa Rei - Devon and Maisie
*Kelley Amrstrong fanfiction.
*Kelley Armstrong

Takes:
1,2,3,4,5,6,7,8


Puppets on the strings...

Zoe.


clairvoyant
~ You bloody bastards, I won't cry!

Theodore.

Photobucket
half-demon
~ They'll pay in the end, one way or the other.

Cecily.

Photobucket
necromancer
~ Dead are never really gone.

Felix.

Photobucket
sorcerer
~ Seriously, I'm trying to help.

Jackie.

Photobucket
half-demon
~ So much evil in us, and I see it all.

Benicio.

Photobucket
sorcerer
~ Always wanting more....

Dorothea.

Photobucket
human
~ I'm a sinner, I'm a saint.

...waiting to be played with.

Zahvaljujem Kelley na odličnim romanima i na posuđivanju nekoliko stvari.

Photobucket

Copyright: Likovi su i dalje moji. Osim Benicia, naravno.

Inspiracija: muzika, život, knjige...

Others...

Joelle/Isabel
Rei/Abby
Gabrielle
Rosalie
Valeria
Emma
Esperanza/Ignis

Credits

carraDz [ xxx ]

Take Nine. No wait, who the hell am I kidding?

Tehnički gledano, zatvaram blog. fino Neću ga brisati, ostat će ovako fino, za slučaj ako mi padne napamet da štagod napišem. Ne zatvaram zbog nedostatka inspiracije. Ako ću iskreno govoriti, rijetko kada sam imala inspiraciju za pisanje Zoe, osim možda za prva tri posta.

Odustajem zato što su mi likovi toliko dvodimenzionalni da to nije normalno. Greška je bila što sam tek sada shvatila, iskreno prije nisam previše marila jer mi je bila bitna radnja. Znam da to nije uredu, ali ne znam šta mi se tačno tada vrtilo po glavi.

Žao mi je što će ova priča ostati nedovršena, ali barem nije jedna u nizu. zubo Ostale sam završila, tako da ću se vaditi na to.

Ako netko želi šta bi se dalje desilo, ideja je bila....

Zoe i Felix bi otišli do Jadena i pronašli ga mrtvog, međutim ne ovakvog kakvog ga je Felix poznavao. Međutim poslije DNK-s testova, i šta ja znam oni bi znali da je to Jaden. Tam-vam, to bih skontala dok bih pisala, oni će shvatiti da zaista postoji nova rasa koja može mjenjati svoj oblik i Jaden je bio jedan od njih. Ostatak je nosio taj gen u sebi.

Felix i Cecily su inače bili uposlenici Cortez Cabal kao što je to i bila Jackie, tako da bi oni na kraju izdali Zoe i Thea. Zapravo Bencio je sve to lijepo organizovao da testira Zoe i da je natjera da uvidi da joj je bolje sa njim. I njena baka je nekada radila za Cabal, tako je Benicio još više želio Zoe.

Uglavnom, na kraju Zoe bi čula telefosnki razgovor između Felixa i Benicia, i pokušala pobjeći međutim bila bi spriječena. Na kraju, Theo i Zoe lete za Miami, a Zoe razgovara sa Felixom zbog čega je to uradio.

I na kraju oni bi trebali pronaći ubicu. Recimo da je John Doe, on je bio pripradnik nove rase shapeshifters i želio se zaposliti kod Cabala, međutim kako bi dobio na vrijednosti, odlučio je ubiti sve one koji bi mogli postati shapeshifters.

I uskoro poslije, Zoe bi izgubila razum.

**

Mislim da je očigledno kako ja prosto obožavam sretne završetke. rofl

I jedino molim sve ako vam nije problem da mi za nove postove javljate na Agathu. To mi je novi blog, i želim se u potpnosti posvetiti njoj kao i još jednom projektu koji pišem na kompjuteru i nije za objavljivanje.

Nedostajat ćete mi svi, ali vas i dalje čitam. Samo sebi držim fige da me nećete ubiti.

Do skorog čitanja.

Kisses and bear hugs.

published: srijeda, 21.10.2009. - 18:57