< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog?

ma svasta....
jel to uopce bitno....
gledaj...pa ces vidit
o cem se radi...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Iva:)
kiki?jee
alen

ja i ona.. ona i ja...( Toncica & Kristincica)

zaljubljene ...
gimnazija...ekonomska
Time...
bla bla 15 godina...
volimo krast narukvice
jedna drugu:))
konzum
kupovat
icq:)
govorit hihihi
i tak..:p

Tosica nas... R.I.P. Tose

nedjelja, 18.11.2007.

Gle jel bilo dobro u timeu u subotu…?
Bilo je pre pre pre dosadno…
Grubisa je imala repicak…
Hihi…slatkica…
Padao je snijeeeeeeg…
Dug je put do kuce…
Hihi
Lijepo uz pec… lijeeepo…
No ok…
Nedjeljaaaaaaaa
Grudanje…
Snijeg je mokar…
I odjeca je vrlo mokra…
I kikijeva majka nije mokra
I dala mi je trenirkicu da se ne
Prehladim, o daaaa
I carapke sam dobila…
Od ivana
I uzela sam mu…
A dao mi je….
Uf kak su kul…
Napravili smo snjegovica…
Sopali smo malog prehlađenog…
A jadnicak…
I igrali smo marija i nogomet…
Ah izgubila sam.. a ko nebi bez 3 igraca…
Hihi klepam…ak to je kul…
I pizza…nju smo jeli

Da vis to je sve
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|komentiraj 4| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.