rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog?

ma svasta....
jel to uopce bitno....
gledaj...pa ces vidit
o cem se radi...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Iva:)
kiki?jee
alen

ja i ona.. ona i ja...( Toncica & Kristincica)

zaljubljene ...
gimnazija...ekonomska
Time...
bla bla 15 godina...
volimo krast narukvice
jedna drugu:))
konzum
kupovat
icq:)
govorit hihihi
i tak..:p

Tosica nas... R.I.P. Tose

četvrtak, 27.09.2007.

Naslov:

Opa..opa… gle novi blog…. Stari? Vidit cmo…

Ovih dana… hm…
Svaki dan sa Kikijem… super… bacamo se po travi….
(i ja sam njega uspjela bacit….:D:D)…
Pljujemo si zvakace u facu…
jedemo kestenje… lizaljke od visnje i jabuke…:D…
bas smo kul…
nitko nam nista ne moze…
pih… sutra pisem matku…


Uglavnom lijepo je kad nadjes srodnu dusu…
Kad nadjes nekog tko te razumije….
Tko te voli…tko bi sve ucinio za tebe… a i ti za njega... mislim da sam nasla takvu osobu…
svi znamo tko je to:)… naravno...
No, volim i Grubisu…(jaaako)…
i Maju… i Kristinu, i drugu Maju,
i Doru, i Ivanu…
Sestra mi fali jaaako…
vec vise od mjesec dana
nije bila doma… fali mi:(…
Nadam se da ce doci u
subotu…jedva cekam…

Slevin aka Kiki (21:45):
usla si mi u srce i prikovala se tamo

mala maja spava, velika maja uci, kristina gleda big brother,
kiki je na ici, grube pise po zidu,
ja jedem:D


:)
ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.