četvrtak, 03.05.2007.

There she goes..

Ubrzavam hod..i lica prolaze..
Zvijezde mi osvjetljavaju put..i slijedim ga..
Pokušavam pratiti put, i probiti se kroz gomilu..
A trebam te..
I nedostaješ mi..
I sad se pitam;
Kada bih mogla pasti u nebo, misliš li..
Misliš li da bi me vrijeme zaobišlo?!..
Znaš da bi hodala miljama daleko,samo kada bih te mogla dotaknuti..
Noćas..
Sve se više ponavlja vrijeme kada mislim na tebe..
I pitam se..da li ti ikada misliš na mene?!..
Sve je krivo..i ne pripadam tu..
Ne mogu živjeti u tvojim skupim sjećanjima..
A trebam te..
I nedostaješ mi..
Ali ja..ne želim da to znaš..
Čuvat ću te u sebi..
I ja ne želim pustiti da ovo prođe..
Ja..ne želim..
Ubrzavam hod..i lica prolaze..
Ali tvoje se više ne pojavljuje..




::zlochka

- 23:28 - Klik Klik (11) - ide vaan - Spermić link..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.