petak, 20.06.2008.

Gotovo jee..gotovo..wee....AJMO NAŠI..heh..=)...

Eee....ewo mene..dugo me nije bilo..haha..moš mislit..ah moram pisati..lool..to je sad postalo dio mog malog dosadnog života..ma glavno..danas je kraj školske godine...i poslije ljetnih praznika u 8..grr...hihi...sljedeći petak idemo na maturalac..c & d..razred...(ja sam d)...u mom razredu samo luđaci..nema dosade...ne..ne..e da danas igra Hrvatska..mislim da to svi znaju..ludoo...fkt..je EUROMANIJA...loool...držimo fige našima..samo naprijed..tnx..svima kojime trpe..ovakvu ludu..blesavu..e da i tnx..svima koji su ikad komentirali..ili došli na ovaj blog...a ovak nea ništ novo..jučer smo imale utakmicu..Podravka(Lino)-Kalinovac....pobjedile smo ih..lool...i to dobro..a nea veze..te cure su jakoo dobre kao osobe..a i neke kao i igračice..super su..borbene..i tak sad više fkt..neznam kaj da pišem..nea ovih dana inspiracije..e da ko ima msn..nek se javi...anchy19kc@live.com....to je to..ljudofi moji..samo vi meni komentirajte..voji vas...zLoChEsTa...kiss..rofl

| 08:50 | Komentari (152) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA