subota, 07.06.2008.

Eh..UdOsToJiH..sE..nApIsAt..NoVi PoSt...

Elou..elou...ewo ja se udostojila napisati novi post..lool...ma nije mi se bash dalo...a i komp..je nekaj zezal...e ljudeki..pisala sam u prošlom postu(kolko mi se cini)..da idemo u Labin..na državno prvenstvo..u rukometu...i da..mi bile PRVE!!...bilo je jako napeto..a cuj..ipak smo mi Lino..(Podravka)..hihi..i pili smo šampanjac..i poljevale se..ma bilo je preeeodlično...neznam kaj da vam pishem..ostala sam bez teksta..XD..ma puno hvala svima na komentarima..odužit cu se ja..bez brige..heh..htjela sam prije..ali nisam mogla...svima velika PUSETINA!!!...sve vas jako volim..ajd..pozz...idem sad...kiss..kako mi je dugačak post..ono sve u 16..nea veze..bar nekakav..loool...=))...e možda uskoro stavim koju slikicu..svoju..i od frendova..ajd..kissyy..

| 19:09 | Komentari (60) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA