METALKINJA U DUŠI!!!!!!!!!!!!!!

15.07.2006., subota

EEEEEEEEEEEEEE PA NETKO NEMA SRAMA NA OVOM BLOGU!!!!!!!

Draga nacijo, prijatelji, drugovi i drugarice ma da ne nabrajam više da vam ja lijepo objasnim sada. Nažalost više ne mogu pisat na http://zlocestaseka.blog.hr zato jer kad sam htjela napisat novi post neko mi je namjerno promjenio kor.ime i lozinku i nisam mogla uči i 500 puta ja probavam on neda!!!!!!! Ma užas bila sam ljuta i htjela sam razbit komp, ali sad sam se smirila. Samo da vam nekaj objasnim još. Sječate se Adrijane kaj je po komentarima ostavljala da ako hočemo besplatne predloške nek se javimo njo tako sam se ja njoj javila, ali nisam skužila kak se stavlja pa sam joj poslala na e-mail kor.ime i lozinku i navečer oko 21 mi je poslala poruku da su mi krivi kor.ime ili lozinka joj šizila sam. Samo mi nije nešto jasno isto tak i neki nisu mogli pisat post jer je i njima neko upao na blog, no dobro novi post očekujte sutra, a zahvaljujem se mely-vk, Lan@, oko plavo, mi@, kety, ludacha, martyna i izgubljenoj djevojčici hvala kaj me posječujete. Posebno zahvaljujem lekoku kaj mi je do 2 ujutro napravio 100 komentara. Ja sam još uvjek ZLOCESTASEKA samo na novoj stranici!!!!!!!!!!!! Šaljem svima kisssssss uz pozdrav o jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee i daj mi nemojte to uzimat to je jedino kaj mrzim
- 20:17 - Komentari (232) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.